تاریخ انتشار: 1397/05/30 09:59
کد خبر: 133642

درگیری دو باشگاه سامان قدوس را کلافه می کند؟

رئیس باشگاه سوئدی بار دیگر با تاکید بر مواضع قبلی باعث شد تا پیچیدگی های پرونده انتقال ستاره ایرانی در تابستان بیشتر شود.
درگیری دو باشگاه سامان قدوس را کلافه می کند؟

وضعیت انتقال سامان قدوس به یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی در پنجره تابستانی به قدری پیچیده شده است که نام این بازیکن برای اولین بار در این فصل از فهرست نفرات اوسترسوند برای رقابت های لیگ سوئد خارج شد تا این تیم در غیاب گلزن و کاپیتان اول خود با نتیجه 2-1 به گوتبرگ انتهای جدولی ببازد.

بعد از این شکست با انتقاداتی که طرفداران نسبت به وضعیت سامان داشتند دانیل کیندبرگ رئیس اوسترسوند با تاکید بر این که قدوس را به طرف اسپانیایی واگذار نخواهد کرد مدعی شد تهدید به شکایت باشگاه اوئسکا خللی در برنامه های او برای واگذاری ستاره ایرانی به باشگاه رن فرانسه ایجاد نخواهد کرد.

این درحالی است که سایت های سوئدی در آخرین گزارش های خود از روند انتقال سامان قدوس مدعی شدند ملی پوش ایرانی با وجود توافقی که سران دو باشگاه اوسترسوند و رن فرانسه برای این انتقال داشتند هنوز بر سر جزئیات قراردادش برخلاف اوئسکا به توافق نرسیده و تمایل دارد فوتبال خود را در باشگاه تازه صعود کرده به لالیگا سپری کند اما دانیل کیندبرگ این اجازه را به او نداده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpr7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نایب قهرمان اروپا به دنبال جذب ستاره ایرانی