//
کدخبر: ۱۲۰۴۴۵ //

ماجرای جالبی که یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس فاش کرد ؛ راز سکوت پرسپولیسی ها برملا شد

سرخ های پایتخت بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان هیچکدام مصاحبه ای انجام ندادند و سکوت کردند.

ماجرای جالبی که یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس فاش کرد ؛ راز سکوت پرسپولیسی ها برملا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تساوی بدون گل تیم پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر، یکی از اتفاقات مهم هفته بود زیرا سرخپوشان در حضور بیش از ۴۰ هزار هوادار خود توانایی عبور از لایه‌های دفاعی حریف‌شان را نداشتند و برای دومین هفته، بدون گل زده، متوقف شدند. این اتفاق، هم صدرنشینی را از برانکو و تیمش گرفت و هم شایعه لو رفتن تاکتیک‌های این تیم در فصل پر از مشکل و دردسر خود را سر زبان‌ها انداخت. اتفاق بعدی، ساعاتی پس از پایان بازی رقم خورد؛ اینکه بازیکنان پرسپولیس بدون انجام مصاحبه، از رختکن خارج شده و ورزشگاه را ترک کردند.

سیامک نعمتی در حال عبور از میکسدزون به خبرنگاران گفته بود وقتی به پیروزی نرسیدیم، حرفی برای گفتن نداریم و بیرانوند هم اعلام کرد می‌خواهد سکوت اختیار کرده و آرامش بیشتری در زندگی خود داشته باشد. این تنها اظهارنظر‌هایی بود که از سوی بازیکنان تیم پرسپولیس شنیده شد. آن‌ها به غیر از این دو اظهارنظر، هیچ حرفی در محل انجام مصاحبه‌ها نداشتند. البته این‌طور به نظر می‌رسید که عصبانیت از تساوی مقابل تیم نه‌چندان مدعی نفت مسجدسلیمان، تنها دلیل سکوت بازیکنان نیست.

… و البته این گمانه‌زنی کاملاً درست بود. یکی از نزدیکان تیم، به فاصله دو روز بعد از آن تساوی، ماجرای جالبی را برای‌مان نقل کرد. این فرد که حتی پس از بازی با نفت مسجدسلیمان نیز به رختکن تیم رفته و شاهد و ناظر ماجرا بود، به ما گفت:

    «چند روز قبل از هفته چهارم، بازیکنان از اینکه مطالبات فصل گذشته، ۳۰ درصد از قرارداد این فصل و پاداش برد‌های آسیایی و لیگی را دریافت نکرده‌اند، شاکی و عصبانی به نظر می‌رسیدند. به همین علت قصدشان این بود که علیه برخی مدیران باشگاه و حتی اسپانسر صحبت کنند، اما تصور می‌کردند بازی با نفت برای‌شان آسان خواهد بود و در نهایت با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج می‌شوند.»

این فرد که طبیعتاً نامش نزدمان به امانت می‌ماند، تأکید کرد:

    «وقتی بازی به تساوی رسید و بازیکنان، خشم هواداران بابت از دست دادن ۲ امتیاز حساس را درک کردند، در همان رختکن تصمیم گرفتند فعلاً به سکوت خود ادامه دهند، شاید خبر‌های دیگری در راه باشد.» همین‌طور هم شد و صبح شنبه اخباری از سوی باشگاه به رسانه‌ها رسید مبنی بر اینکه بالاخره اسپانسر راضی شد تا چکی که در اختیار مدیران پرسپولیس قرار داشت را پاس کند. دایره حسابداری باشگاه نیز مشغول برآورد ۳۰ درصد از قراردادهاست تا پس از ارسال به بانک، حساب بازیکنان شارژ شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان