//
کدخبر: ۱۲۰۳۶۷ //

فاش شد ! آخرین وضعیت حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی مکزیک

انتخاب سرمربی موقت برای تیم ملی مکزیک و تمایل آنها برای قطعی کردن قرارداد او،شانس کارلوس کی روش را برای تصدی مربیگری تیم ملی این کشور کم رنگ تر کرد.

فاش شد ! آخرین وضعیت حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی مکزیک
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نوشته روزنامه «ال هوریزنته» مکزیک، «ریکاردو فرتی» معروف به « توکا» برای سومین بار به طور موقت هدایت تیم ملی مکزیک را بر عهده خواهد گرفت، اگر چه منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال مکزیک فاش کردند که آنها سعی دارند او را متقاعد کنند که در راس این تیم بماند. به این ترتیب کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم فوتبال کشورمان که از او به عنوان یکی از گزینه های جانشینی اوسوریو در تیم ملی مکزیک نام برده می شود،شانسی برای نشستن روی نیمکت مکزیکی ها نخواهد داشت.

توکا اطمینان داد که او مدیر فنی مکزیک نخواهد بود؛ با این حال، در روزهای اخیر، در مصاحبه ای با شبکه ESPN، عنوان کرد که برای بار سوم در دوران فعالیتش هدایت مکزیک را قبول خواهد کرد، و حالا مکزیکی ها تلاش خواهند کرد قرارداد موقت را به قطعی تبدیل کنند.

مکزیک سعی دارد در چهار مسابقه دوستانه ای که برگزار خواهد کرد،این مربی برزیلی را برای ماندن در تیم متقاعد کند –این تیم ۷ و ۱۱ سپتامبر به ترتیب برابر اروگوئه و ایالات متحده بازی خواهد کرد و دو دیدار هم در ماه اکتبر خواهد داشت.

مکزیکی ها معتقدند فرتی همان مربی ایده آلی است که آنها به دنبالش هستند، به ویژه پس از عملکرد او در دوره دوم مربیگری موقتش در سال ۲۰۱۵، جایی که او موفق به کسب جام کونکاکاف و جواز حضور در جام کنفدراسیون ها شد.

فرتی ۹۰ درصد خواسته های مکزیک شامل تجربه،سن، سابقه و به روز بودن را دارد،

تنها چیزی که نقطه ضعف فرتی محسوب می شود ، سبک بازی “محافظه کارانه” او است.

این روزنامه می افزاید،نهایتا در صورتی که «فرتی» این دعوت را رد کند، فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی روش پرتغالی که آنها با او در جام جهانی روسیه دیدار کرده اند و مورد علاقه «یون د لوئیس» رئیس فدراسیون فوتبال مکزیک،است، متمایل خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان