//
کدخبر: ۱۱۹۷۸۹ //
تیته: نیمار به خاطر رفتارش شایسته تمجید است

تیته: نیمار به خاطر رفتارش شایسته تمجید است

تیته، سرمربی برزیل معتقد است که رفتار نیمار در زمین، شایسته تعریف و تمجید است.

 تیته: نیمار به خاطر رفتارش شایسته تمجید است
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار به خاطر شبیه سازی های دائمی و اغراقی که پس از برخوردهایش در داخل زمین انجام می‌دهد، مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت. این موضوع در جام جهانی به اوج خود رسید و به خصوص عدم درخشش او در زمین و نمایش های ضعیف باعث شده بود تا انتقادات پر رنگ تر نیز بشود. با این حال تیته با این نظرات مخالف است و معتقد است که نیمار شایسته تعریف و تمجید است.

او گفت:" نیمار شایسته این است که مورد تمجید قرار بگیرد، به خاطر رفتار، انضباط و ریکاوری از مصدومیت. من هیچگاه با او مشکلی نداشتم. کار کردن با نیمار خیلی ساده است. این موضوع حتی شامل انتقاداتش از داورها هم می‌شود. نیمار و کوتینیو بازیکنانی بودند که خیلی روی آنها خطا می‌شد ولی نیمار دیگر راجع به این موضوع هم انتقاد نمی‌کند. به نظر من نیمار یکی از سه بازیکن برتر جهان است."

تیته درباره بهترین بازیکنان جام جهانی گفت:" به نظر من بهترین بازیکن جام لوکا مودریچ بود. نفر دوم هم ادن هازارد بود. نه انتخاب من محمد صلاح نیست، متاسفم. نفر سوم هم کریستیانو رونالدو. نام هازارد را آوردم، هر چند که او من را در طول جام عصبانی می‌کرد. تیبو کورتوا هم خوب بود و به نظرم بهترین گلر جهان در حال حاضر در رئال است. نگویید اینطور نیست زیرا او مقابل برزیل فوق العاده بود."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان