تاریخ انتشار: 1397/05/26 21:05
کد خبر: 134054

هیاهوی بادرانی ها؛ آغاز رفتارهای منسوخ شده!

دیدار تیم های بادران و شاهین شهرداری بوشهر در هفته دوم روز یکشنبه در حالی در تهران برگزارخواهد شد که بادرانی ها از فدراسیون در خواست تست دوپینگ از هر دو تیم کرده اند.
هیاهوی بادرانی ها؛ آغاز رفتارهای منسوخ شده!

دیدار تیم های بادران تهران و شاهین شهرداری بوشهر در حالی در هفته دوم و در روز یکشنبه برگزار خواهد شد، که بادرانی ها در بازی اول در مصاف با تیم بانی گستر و اتفاقاتی که افتاد، بعلت عدم صدور کارت بازی تیم حریف، نتوانست در برابر این تیم به میدان برود و به احتمال زیاد به سه امتیاز راحت در خارج از خانه دست خواهد یافت.

در آن سوی میدان نیز شاگردان محمودفکری در بازی اول در مصاف با گل گهر سیرجان به تساوی رسید تا این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم باشد چرا که روی نیمکت هر دو تیم نیز ستاره های اسبق تیم ملی و استقلال نشسته اند و محمودفکری و مهدی پاشازاده بخوبی از یکدیگر شناخت کافی دارند.

اما نکته ای که دارای اهمیت می باشد، بادرانی ها هنوز بعد از چند سال تیمداری در فوتبال، دست از شلوغ بازی های بی مورد برنداشته اند و قبل از این که به فکر گرفتن نتیجه از درون مستطیل سبز باشند، به دنبال راهی برای فرار از شکست های احتمالی می باشند .

در جدیدترین اظهار نظر یکی از مدیران این تیم از فدراسیون خواسته شده برای بازی بین بادران و شاهین شهرداری بوشهر تست دوپینگ گرفته شود و حتی ادعا شده اگر فدراسیون پول ندارد ما هزینه ها را تقبل می کنیم که جای خوشحالی است که این چنین هزینه می کنند و ان شالله برای پرداخت بازیکنان و کادر فنی هم امسال دچار مشکل نشوند.

اما سوال این است که چرا هنوز نه به دار است و نه به بار، اینچنین به استقبال رفتارهای خارج از عرف می روند، مگر بادرانی ها چون ادعای دارندگی دارند، تافته جدا بافته هستند که فدراسیون برای آنها جداگانه تصمیم بگیرد؟ واز همه مهم تر این که اصولا دوپینگ یعنی حضور بی موقع و غافلگیرکننده نه این که از قبل مشخص باشد و این مصداق فرار رو به جلو است که بادرانی ها در حال اجرای آن هستند!

جان کلام این که بادرانی ها از دو سال پیش درس بگیرند و نگذارند رفتارهای خارج از مستطیل سبز آنها را از گردونه رقابت ها خارج کند، از ما گفتن بود حالا دوست دارید انجام بدهید و اگر ندارید رفتارهای گذشته را دنبال کنید و بازهم چند میلیارد بی زبان را به هدر بدهید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq6zv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت به لیگ برتر؛امیدی که در دل تیم بوشهری جوانه زد