//
کدخبر: ۱۱۸۸۵۲ //

اختصاصی؛دلیل باخت تراکتورسازی به استقلال

تراکتورسازی با مالک جدید حسابی پوست انداخت رنگ عوض کرد سرمربی و بازیکنان پرسروصدا جذب کردو پای به دور جدید لیگ برتر گذاشت.

اختصاصی؛دلیل باخت تراکتورسازی به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتورسازی تا به اینجا مبالغ زیادی خرج کرده ولی این باشگاه بخش قابل توجهی از این مبالغ را صرف خرید بازیکنان در فاز هجومی کرده است و از فاز تدافعی غافل مانده است.

 تبریزی ها حسابی دست به جیب شدند آنها درصد زیادی از هزینه های خود را صرف خرید هافبک های تهاجمی و مهاجم کردند.

مالک جدید تراکتورسازی در بخش هجومی برای این تیم بازیکنانی با استانداردهای بالا را جذب کرد ولی گویا کسی در این باشگاه به فاز تدافعی تیم توجهی نمی کرد و بازیکنانی که در بخش دفاعی تیم جذب کردند در مقایسه با بازیکنان جذب شده در بخش حمله تیم، سطح بازیشان به مراتب پایین تر است و می شود گفت که فاصله سطح بازیکنان تراکتورسازی باهم زیاد است و تیم جان توشک از عدم وجود یکدستی رنج می برد. البته در این بین طیبی مدافع این تیم بازیکنی است که می تواند در روزهای سخت به داد تراکتورسازی برسد.

در دیداری که تراکتورسازی در استادیوم آزادی به مصاف استقلال تهران رفت ضعف سرخپوشان تبریزی در بخش تدافعی بیشتر از هرچیزی به چشم می آمد و دو هافبک وسط این تیم یعنی شجاعی و نقی زاده در مقابل هافبک های تراکتورسازی کم آوردند و نتوانستند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند البته عملکرد این دو بازیکن را پیش از بازی نیز می توانستیم پیش بینی کنیم چون نه مسعود شجاعی و نه علیرضا نقی زاده ذاتا هافبک تدافعی توپ گیر نیستند و به همین دلیل تراکتورسازی در دیدار مقابل استقلال با مشکل توپ گیری مواجه بود که توشاک در نیمه دوم با ورود طاهران بجای شجاعی به اشتباه خود در چینش بازیکنانش پی برد. توشاک برای حل این مشکل یا باید بازیکن جدید در این پست به تیم اضافه کند و یا چینش بازیکنان خود در خط میانی را تغییر دهد. گذشته از این در دیدار مقابل استقلال، خط دفاعی تراکتورسازی نیز روز خوبی را پشت سرنگذاشت و اشتباهات مکرر بازیکنان خط دفاعی موجب شد تا نتیجه ۳ بر ۰ رقم بخورد.

با همه این توصیفات جذب یک مهاجم جدید برای تراکتورسازی نمی تواند خبرخوبی باشد حال می خواهد این بازیکن لی اروینی باشد که در فصل گذشته لیگ اسکاتلند ۳۴ گل زده باشد یا نه چون مشکل اصلی تیم جان توشاک در خط میانی و خط دفاع است.

درست است که مالک تراکتورسازی تا به اینجا برای این باشگاه مبالغ زیادی خرج کرده است ولی او بخش قابل توجهی از این مبالغ را صرف خرید بازیکنان در فاز هجومی کرده است و از فاز دفاعی تیم غافل مانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان