//
کدخبر: ۱۱۸۷۲۲ //

ستاره ملی‌پوش در آستانه پرسپولیسی شدن ! ستاره محبوب کی روش پلن برانکو شد!

سرمربی کروات سرخپوشان قصد دارد در صورت جدایی بیرانوند در نیم فصل، گلر ملی پوش فوتبال ایران را به جمع این تیم اضافه کند.

ستاره ملی‌پوش در آستانه پرسپولیسی شدن ! ستاره محبوب کی روش پلن برانکو شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس و برانکو به گزینه‌های جانشینی بیرانوند نیز فکر می‌کنند که جدی‌ترین آنها محمدرشید مظاهری است. دروازه‌بان ذوب‌آهن که در تابستان ۹۶ مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت، با مدیران این باشگاه مذاکره کرد اما در نهایت موفق نشد‌‌ رضایتنامه خود را دریافت کند.

مظاهری در روزهایی با پرسپولیس مذاکره کرد که چند باشگاه از ترکیه، خواهان جذب علیرضا بیرانوند و انتقال او به این کشور بودند.

مظاهری یک فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد. یعنی او تا پایان لیگ هجدهم بازیکن ذوب‌آهن است و بعد از آن و به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند با باشگاهی دیگر قرارداد امضا کند.

سعید آذری نشان داده از فروش ستاره‌های ذوب‌آهن به فکر درآمدزایی است. نمونه‌اش مرتضی تبریزی که به استقلال آمد و ذوب‌آهن سودی در حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بابت صدور رضایتنامه او به جیب زد.

دروازه‌بان تیم ملی و باشگاه ذوب‌آهن هم با این روش و در نیم فصل می‌تواند جدا شود و پیراهن پرسپولیس را بپوشد. همان نیم فصلی که قرار است از راه برسد و علیرضا بیرانوند به لیگ ترکیه برود. در قرارداد جدید بیرانوند نیز ‌بندی وجود دارد که او با پرداخت ۶۰۰ هزار دلار می‌تواند رضایتنامه بگیرد و با باشگاهی جدید به توافق برسد.

گفته می‌شود پرسپولیس بخشی از این پول را برای دریافت رضایتنامه مظاهری هزینه می‌کند و باقی آن را پس انداز. آنوقت یک دروازه‌بان از تیم ملی را می‌فروشد و دروازه‌بانی دیگر را جذب می‌کند.

اتفاقی که قرار بود حتی همین ابتدای فصل رخ بدهد اما بیرانوند در پرسپولیس ماند و مظاهری هم در ذوب آهن تا انتقال این دو دروازه‌بان به تیم‌های جدید خود، حداقل نیم فصل به تأخیر بیفتد.

حرف برانکو هم همین است:

    « مظاهری به جای بیرانوند.‌»

او روی حقیقی حداقل به‌عنوان گزینه نخست حساب باز نکرده و تنها زمانی برای جذب او اقدام می‌کند که ناچار باشد. ناچار به جذب دروازه‌بانی که نه مشکل رضایتنامه داشته باشد و نه پول آنچنانی بخواهد. یکی مثل علیرضا حقیقی که همیشه در آب نمک خوابیده است..

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان