//
کدخبر: ۱۱۸۶۹۲ //

عربستان رقیب سنتی ایران است/ برای برد به زمین می‌رویم

مربی تیم فوتبال امید گفت: عربستان همیشه یک رقیب سنتی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود، اما مطمئناً برای برد به زمین می‌رویم.

عربستان رقیب سنتی ایران است/ برای برد به زمین می‌رویم
به گزارش فرتاک نیوز،

سهراب بختیاری‌زاده در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان تیم امید پیش از بازی با عربستان اظهار داشت: هر چه به بازی نزدیک‌تر می‌شویم، از نظر جسمانی و آمادگی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و بازیکنان برای‌شان جا افتاده که بازی اول چقدر مهم است.

وی افزود: با احترام به همه تیم‌ها از جمله عربستان که خوب بازی می‌کند و رقیب ما بوده است، اما ما قطعاً از آنها بهتر هستیم. امیدوارم بازیکنان ما خوب بودن بازیکنان ایرانی را در زمین پیاده کنند و نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص اینکه تیم ایران با بازیکنان زیر 21 سال در بازی‌های آسیایی شرکت کرده در حالی که رقبا بازیکنان زیر 23 سال دارند و نگرانی از تجربه بیشتر حریفان را چطور حل می‌کنند، گفت: یکی از برنامه‌ها و طرح‌های کادر فنی امید این بود که در اینجا یک تجربه خوب به دست بیاوریم. این مسابقات فرصت خوبی است اگر چه بازیکنان ما در لیگ تجربه خوبی به دست آورده و در تیم‌های خود مؤثر هستند.

بختیاری‌زاده در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از بازی فردا مقابل عربستان چیست، گفت: واقعاً پیش‌‌بینی کردن کار سختی است و شاید سخت‌ترین کار ممکن در فوتبال باشد. البته عربستان رقیب سنتی ماست و مطمئنم بازیکنان تیم امید از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه مسائل غیرورزشی چقدر در این مسابقه تأثیر دارد، اظهار داشت: به هیچ عنوان به این بازی نگاه دیگری نداریم و فقط ورزشی به این بازی نگاه می‌کنیم. همان‌طور که گفتم عربستان رقیب سنتی ماست و قابل احترام، اما اطمینان داشته باشید که برای برد به زمین می‌رویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان