//
کدخبر: ۱۱۸۶۶ //
خوب بود دروغ می‌گفتم؟

توضیحات جواد خیابانی درباره سوژه جدید منتقدان؛ خوابی که باعث عذرخواهی شد!

گزارشگر فوتبال کشورمان گفت: «می شد هیچ حرفی نزنم، می شد بگویم تصادف کردم، می شد هم راستش را بگویم. انتخاب من این بود که راستش را بگویم و خوشحالم که روی آنتن با مردم صادق بودم.»

توضیحات جواد خیابانی درباره سوژه جدید منتقدان؛ خوابی که باعث عذرخواهی شد!

به گزارش فرتاک نیـوز، جواد خیابانی درباره اینکه به خاطر خواب ماندن در دقایق نخست بازی لسترسیتی و لیورپول سوژه رسانه شده است، توضیح داد.

 

او در این باره گفت: «راستش نمی دانم چرا این قدر از اینکه راستش را گفتم و عذرخواستم، دارم مواخذه می شوم؟ خیلی سخت بود روی آنتن به دروغ بگویم مثلا تصادف کردم و همه هم برایم دل بسوزانند که بنده خدا تصادف کرده اما خودش را رسانده است؟ من دقایقی دیر رسیدم و از این بابت عذر می خواهم. می شد هیچ حرفی نزنم، می شد بگویم تصادف کردم، می شد هم راستش را بگویم. انتخاب من این بود که راستش را بگویم و خوشحالم که روی آنتن با مردم صادق بودم.»

 

اما چه شد که جواد خواب ماند؟ او که ساعاتی قبل از این، در شبکه 3 اجرا داشت، چطور  یکدفعه خوابش برد؟ خودش توضیح می دهد: «راستش قبلش در شبکه سه برای بازی استقلال اجرا داشتم و بعد هم که بازی لیورپول با من بود. گفتم بین دو تا بازی بروم در ماشین یک خرده در اینترنت درباره دو تیم اطلاعات تکمیلی بگیرم. داشتم اخبارشان را می خواندم که چشمانم سنگین شد. فکر کنم ساعت حدود یازده خوابم برد و تا 11:30 خوابیدم. فکر کنم دقیقش 11:33 بود که بیدار شدم. دویدم از پارکینگ جلوی ساختمان پخش تا رسیدم به استودیو، آن هم یک 5 دقیقه ای طول کشید. در این مدت هم که همکار خوبم آقای علیپور داشت بازی را گزارش می کرد. من هم همان اولش عذر خواستم و راستش را گفتم. خوشحالم که به مردم راستش را گفتم و باید عذرخواهی می کردم که کردم.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان