//
کدخبر: ۱۱۸۴۷۹ //

حمله تند مدیر استقلالی به ستاره پرسپولیس بعد از محرومیت آقایی و صیادمنش: این بازیکن را محروم کنید!

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس گفت: متأسفانه همه دست به دست همه دادند تا پرسپولیس را زمین بزنند. همه کار می‌کنند تا ما را زمین برنند.

حمله تند مدیر استقلالی به ستاره پرسپولیس بعد از محرومیت آقایی و صیادمنش: این بازیکن را محروم کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 شجاع خلیل‌زاده در بازی با استقلال خوزستان رفتار‌های بسیار عجیب و غریب نشان داد که حتماً مستوجب برخورد قاطع انضباطی است.

چند ساعت پس از پیروزی شیرین مقابل تراکتورسازی، باشگاه استقلال خبر محرومیت بازیکنان این تیم (صیادمنش و آقایی) را رسانه‌ای کرد تا این پیروزی به کام آبی‌ها تلخ شود. به محض درج خبر فوق استقلالی‌ها به صرافت اعتراض و احقاق حق بازیکنان خود برآمدند، اما در عین حال ادعای دیگری هم توسط مدیران این باشگاه درباره شجاع خلیل‌زاده مطرح شده است. یکی از مدیران استقلال با اشاره به پیگیری جدی مسئله محرومیت آقایی و صیادمنش می‌گفت:

    ما تابع قانون هستیم. مدارک و مستندات خودمان را ارائه می‌کنیم و در نهایت اگر حکم صادره عادلانه باشد، گردن مان از مو هم باریک‌تر است، اما همان‌طور که ما قانون‌گرا هستیم، توقع داریم تمام ارکان فدراسیون نیز قانون‌گرا و بی‌طرف باشند.

او ادامه داد:

    شجاع خلیل‌زاده در بازی با استقلال خوزستان رفتار‌های بسیار عجیب و غریب نشان داد که حتماً مستوجب برخورد قاطع انضباطی است. اگر فدراسیون و تمام ارکان آن مدعی بی‌طرفی و عدالت‌مداری هستند، خیلی خوشحال می‌شویم که هرچه سریع‌تر در جریان حکم صادره برای او قرار بگیریم و برایمان جای سؤال است که چرا بازیکن پرسپولیس که پنج‌شنبه شب کلی سر و صدا راه انداخت هنوز محروم نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان