//
کدخبر: ۱۱۸۲۶۵ //

اعتراف مهندس استقلالی ها: هر شکل دیگری بازی می کردیم، به پرسپولیس می باختیم!

کاپیتان باتجربه استقلال خوزستان درباره بازی مقابل پرسپولیس و شرایط کلی تیمش صحبت کرد.

اعتراف مهندس استقلالی ها: هر شکل دیگری بازی می کردیم، به پرسپولیس می باختیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

ایمان مبعلی کاپیتان باتجربه تیم استقلال خوزستان که پس از نمایش خوب خود در دیدار برابر پرسپولیس یکی از یازده بازیکن منتخب هفته سوم لیگ برتر لقب گرفت، در خصوص پیوستن به استقلال خوزستان، شرایط این تیم در هفته های آتی و همچنین بازی قابل قبولی که آبی ها مقابل پرسپولیس نشان دادند.

شرایط استقلال را می دانستم، ولی به ۲ دلیل آمدم

    من می دانستم که استقلال چه شرایط سختی دارد اما چون تیم استانم بود این انتخاب را کردم. همچنین صحبت هایی که با آقای یزدی کردم، باعث شد به این انتخاب ترغیب شوم. یزدی یک مربی است که قطعا در آینده بیشتر از اینها از او خواهیم شنید. او ۲ خصلت مهم دارد؛ یکی از بعد فنی که یک مدرس است و دانش بالایی دارد، دومی از بعد شخصیتی اینکه مربی راستگویی است و این برای من خیلی مهم بود. به همین دلیل پس از صحبت با او تصمیم گرفتم به اهواز بیایم.

مسئولیت سنگینی در این تیم جوان دارم

    من حدود ۱۰ روز است که به این تیم آمدم و تمرین می کنم. تیم جوانی داریم و پر از مشکلات؛ اما به آینده امیدوار هستیم. تیم ما با بودجه بسیار کمی بسته شده که فکر می کنم به اندازه ۲ بازیکن تیم های پرهزینه لیگ باشد. همیشه وقتی تیم جوان است، داشتن چند بازیکن باتجربه هم لازم است و چه از نظر فنی چه از نظر اخلاقی، باتجربه ها می توانند خیلی تاثیرگذار باشند چون یک لیگ خیلی طولانی در انتظار ماست و صحبت چند بازی اندک نیست که با هر مجموعه جوانی هم بشود در آن نتیجه خوب گرفت.

جوان های ما فوق العاده اند

    جوان های خوبی داریم و همه این را دیده اند. به نظرم مهم تر از جوان بودن این است که بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند. جوان هایی هم هستند که فقط تکیه بر توانایی فردی می کنند ولی جوان های ما با همه وجود کار می کنند. مثلا زمانی که توپ ندارند هم پرتلاش هستند و زحمت زیادی می کشند. این خیلی نکته مهمی است که وقتی توپ در اختیارت نیست هم با تمام وجود بازی کنی، وگرنه وقتی توپ زیر پای بازیکن باشد، هر کسی می تواند بازی کند.

خوزستان دلفی های دیگری هم خواهد داشت

    خوزستان به نظر من بازیکنان دیگری هم دارد که مثل یونس می توانند در سال های آتی به تیم های بزرگ بروند؛ هم تیم های ایرانی و هم اگر خدا کمک کند، تیم های اروپایی بروند و لژیونر شوند. در تیم ما هم چند بازیکن جوان خیلی خوب مثل شریفی، شاه مکوند، خشتان، پورابوالقاسم، کیانی، پورحمیدی و …. داریم که جای پیشرفت زیادی دارند.

با قانون ۲۴ پیش می رویم

    یزدی از روز اول برای ما قانونی تعریف کرده به نام ۲۴، و این یعنی ۲۴ ساعت پس از بردها و نتایج خوب خوشحال هستیم و به همین اندازه هم پس از باخت ها ناراحت می مانیم. الان مثلا پس از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم، همه چیز را فراموش کرده ایم. نباید توقعات بالا برود که نتایج خوب ما همیشه ادامه دارد. مطمئنا در بازی های آینده باز هم باخت و نمایش ضعیف خواهیم داشت، اما این مهم است که بتوانیم دوباره بعد از هر نتیجه ضعیف، به شرایط خوب برگردیم.

برای جوان های ما همه بازی ها حیاتی است

     در بازی مقابل پرسپولیس همه تیم ها بیشتر از حد توان خود را صرف می کنند تا دیده شوند و نتیجه بگیرند، اما بچه های ما تمام بازی ها برایشان مثل فینال است و همیشه با انگیزه ظاهر می شوند. یعنی همه بازی های لیگ برتر برای بازیکنان جوانی که داریم، محل نمایش انگیزه ها است.

مبعلی در خصوص دیدار با پرسپولیس خاطرنشان کرد:

    پرسپولیس در این دو سه ساله با توجه به مربی و بازیکنانی که دارد، یکی از آماده ترین تیم های ایران است. اگر در مقابل این تیم ما با شکل دیگری بازی می کردیم، مطمئنا بازنده بازی می شدیم. مربیان ما سیستم و تاکتیک خوبی اتخاذ کردند و موفق شدیم پرسپولیس را متوقف کنیم.

هم به مردم اهواز حق می دهم، هم به پرسپولیسی ها

وی در ادامه گفت:

    یک سری اتفاقات هم در بازی افتاد که باعث وقفه شد، می توان گفت آنها هم یک مقدار تاثیرگذار بود اما نباید باعث نادیده گرفتن تلاش بازیکنان ما شود.در تهران در بازی پرسپولیس و فولاد اتفاقاتی افتاد که من ندیدم و فقط درباره اش شنیدم. در این بازی پنجشنبه شب هم به نوعی اتفاقات حالت تلافی داشت که طرفداران فولاد هم به ورزشگاه آمده بودند. من اعتقاد دارم بخشش بهتر از تلافی است اما تا حدودی هم حق می دهم که هواداران از اتفاقات هفته پیش ناراحت شده باشند. من به عنوان خوزستانی همیشه روی این استان تعصب دارم، اما همه ما ایرانی هستیم و باید بیش از هر چیز به این مسئله توجه داشته باشیم و به اختلافات دامن نزنیم. البته بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم از این اتفاقات ناراحت شدند که حق هم داشتند، ولی ناراحتی از مسائل هفته گذشته، باعث این حرکت هواداران در ورزشگاه غدیر شد.

در تیم منتخب نماینده کل بازیکنان استقلال خوزستان هستم

ایمان مبعلی هافبک کهنه کار استقلال خوزستان در خصوص قرار گرفتنش در بین نفرات برتر هفته سوم لیگ گفت:

    این نتیجه تلاش کل تیم بود. اگر ما بازی را می باختیم، هیچکس از ما تقدیر نمی کرد. نتیجه ای که گرفتیم باعث شد که اسمی از ما برده شود و این نتیجه هم متعلق به کل تیم است چرا که با یاری همه اعضای تیم حاصل شده است. من در این جمع، نماینده کل تیم هستم. اگر خط دفاعی ما خوب کار نمی کرد و بازی را واگذار می کردیم، هیچ تشویقی نصیبمان نمی شد و هیچ پاداشی به ما داده نمی شد.

کار بسیار سختی در ادامه فصل داریم

کاپیتان آبی های اهواز پیرامون وضعیت این تیم در ادامه فصل هم گفت:

    کارمان فوق العاده سخت است. حفظ این تیم کمتر از قهرمانی نیست و در بازی های بعدی سعی می کنیم این انگیزه را داشته باشیم. همه تیم ها در ادامه لیگ می بازند و ما هم چنین اتفاقی برایمان می افتد. باید مراقب باشیم که از ریتم خوب و رو به جلویی که داریم، خارج نشویم و این مهم ترین نکته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان