//
کدخبر: ۱۱۸۲۳۱ //

تله سعید آذری برای استقلال و پرسپولیس

قرارداد منعقد شده میان دو باشگاه استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان برای انتقال مرتضی تبریزی به طرزی فاجعه وار باور نکردنی است.

تله سعید آذری برای استقلال و پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری نشان داده که راه موفقیت در لیگ برتر ایران را به خوبی بلد است! ماندگاری و قدرت او بی فراز و نشیبی ذوب آهن گواهی بر این ادعا است تا او را موفق ترین و بالغ ترین مدیر فوتبالی ایران بخوانیم که هم به لحاظ درآمدزایی و هم به لحاظ به موفقیت تیمی توانسته است هردو را به موازات به پیش ببرد.

ذوبی ها از آن دست تیم هایی هستند که چون یک کارخانه بازیکن سازی  در این سال ها توانسته اند به بسیاری از تیم های لیگ برتری ستاره بفروشند و تولید استعداد کنند، این مسئله ابتدا در پایه های آنان شکل می گیرد و پس از آن در سطوح بالاتر ذره ذره به رشد می رسد تا در روز بهره برداری خود آنها از ستاره ها استفاده کنند و با ارقامی سنگین به دو باشگاه پر هوادار پرسپولیس و استقلال تهران بفروشند.

-631363

بهترین مثال آن محسن مسلمان بود، ریسکی که ذوب آهن سال ها پیش برای بازی دادن به یک نوجوان ساله صورت داد باعث شد تا آنها حداقل برای سالیان سال درآمد های کلان حاصل کنند و در عین حال همواره شانس مجدد در اختیار داشتن وی را پیش روی خود بگیرند.

باشگاه پرسپولیس تا همین چند ماه گذشته به ذوب آهن بابت حق رشد مسلمان مبالغ سنگینی را پرداخت می کرد و دست آخر به همان شکلی که متوجه شدید او به ذوب آهن بازگشت تا سیاست جذاب آذری در نقل و انتقالات موجب آن شود که هیچگاه نه بازیکن و نه باشگاه در این  بازار مسموم نقل و انتقالات ایران متضرر نشوند!

سعید آذری در قبال مرتضی تبریزی نیز دست به چنین اقدامی زده است! نحوه قرارداد مرتضی تبریزی با استقلال تهران به شکلی است که اگر آبی ها در پاس شدن چک های قابل  پرداخت خود تاخیر کنند، می بایست به ازای هر یک روز دیرکرد  50 درصد رقم چک را به عنوان غرامت به ذوب آهن پرداخت نمایند که در همین ابتدای کار و در موعد قسط اول، استقلالی ها در صورتی که با تاخیر روبرو شوند می بایست مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان را به عنوان غرامت پردخت نمایند.

-807472

این نحوه مدیریت در فوتبال ایران بی سابقه بوده است، آذری راه مقابله با افزایش پرونده های بدهی مالی در فیفا را به خوبی بلد است و خود را هرگز درگیر آن نمی کند، چرا که روند انعقاد قرارداد های او به شکلی است که هم بازیکن و هم باشگاه در بی دردسر ترین و بهترین حالت سودی گزاف را نصیب خود می کنند تا متخلفین را به بدترین شکل ممکن نقره داغ نمایند.

سعید آذری سبکی تازه را در مدیریت فوتبال ایران به وجود آورده است که در ظاهر بسیار موذیانه به نظر می رسد، اما حقیقتا این مسیر بهترین و راهبردی ترین مسیر ممکن در جاده پر مانع فوتبال ایران است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان