//
کدخبر: ۱۱۸۱۹۵ //

خوش ترکیب و جذاب مثل تیم شفر ؛ استقلال مدعی اصلی فتح عنوان قهرمانی شد!

تیم شفر با حضور پر تعداد بازیکنان درجه یک مدعی اصلی فتح عنوان قهرمانی است.

خوش ترکیب و جذاب مثل تیم شفر ؛ استقلال مدعی اصلی فتح عنوان قهرمانی شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از یک تیر ماه سخت و عذاب آور که برای آبی های استقلال با جدایی بازیکنان کلیدی، وضعیت بحرانی مدیریتی و مشکل در پرداخت ها همراه بود، مردادماه حالا ماه شیرین این تیم شده است.

کادر جدید مدیریتی استقلال دو هفته طلایی را رقم زدند تا تیم شفر حالا از همه نظر برای مدعی بودن در لیگ برتر تجهیز شود و اسباب لازم برای موفقیت در فصل جاری را دارد.

۳ اصلی، ۳ جانشین و ۳ جوان در خط حمله!

استقلال برای سه پست خط حمله خود ۹ بازیکن در اختیار دارد. به نظر می رسد ترکیب اولیه شفر برای خط حمله را تبریزی، غفوری و گرو تشکیل خواهند داد اما سرمربی استقلال سه بازیکن دیگر را برای این پست در اختیار دارد. حیدری، همام و روح الله باقری سه گزینه دیگری هستند که استقلال برای جانشینی آنها روی نیمکت دارد و البته نباید فراموش کرد صیادمنش، آقایی و قائدی نیز در این منطقه از زمین حضور دارند و به زودی نیز محسن کریمی و داریوش شجاعیان نیز به این ترافیک اضافه می شوند و احتمالا مرتضی آقاخان نیز در نیم فصل دوم آبی پوش خواهد شد.

خط هافبک؛ با کیفیت ها جمع می شوند

شفر دو هافبک دفاعی هماهنگ و درجه یک یعنی فرشید باقری و علی کریمی را در اختیار دارد؛ روزبه چشمی نیز می تواند در این پست به آبی ها کمک کند و البته استقلال خادم پور را نیز روی نیمکت برای این پست دارد. فرشید اسماعیلی و مارکوس نویمایز نیز بازیکنان پست ۱۰ استقلال هستند تا شفر با حضور این دو و البته جوانی مانند آذری نیز دست پر داشته باشد.

خط دفاع؛ شاید نیاز به تقویت باشد

استقلالی ها در مرکز خط دفاعی منتظری، دانشگر و چشمی را در اختیار دارند و البته سهرابیان نیز می تواند در مرکز خط دفاعی به میدان برود و نشان داده کیفیت بالایی در این پست دارد. محمدی مهر در سمت راست دفاع حضور دارد و حیدری و غفوری نیز می توانند جانشین او در روزهای سخت باشند. در سمت چپ استقلال زکی پور و سهرابیان را در لیست خود دارد و در نیم فصل نیز احتمالا میثم تیموری اضافه می شود. آبی ها شاید در این پست نیاز به یک مدافع وسط مانند مجید حسینی داشته باشند و با بازگشت منتظری به فرم ایده آل، این احساس نیاز نیز برطرف می شود.

دروازه بان؛ دوستی و جنگ ادامه دارد

استقلال در این پست نیز مانند اکثریت سال ها دو گزینه درجه یک در اختیار دارد که در هر تیمی می توانند شماره یک باشند. رحمتی هر چند اکنون دروازه بان اول استقلال است اما به خوبی می داند امسال نیز مانند سال گذشته باید بهترین فرم خود را داشته باشد. از سوی دیگر حسینی نیز نشان داده بسیار با پتانسیل و آماده است و می تواند گزینه مورد اعتماد شفر باشد.

و استقلال مدعی می شود

آبی های تهرانی با فراموشی ۲ مسابقه اول و هفته های سخت، حالا مدعی جدی فتح لیگ برتر هستند. شاگردان شفر تقریبا در تمامی پست ها حداقل دو بازیکن درجه یک در اختیار دارند می توانند با توجه به این وضعیت، در طول فصل با کیفیت بالایی برابر حریفان قرار بگیرند. تیم شفر البته در این مسیر به حمایت های باشگاه نیاز دارد و مدیران استقلال باید با پرداخت به موقع دستمزدها، تیم را از حاشیه دور نگه دارند.

لیست استقلال برای لیگ هجدهم؛

مهدی رحمتی، سید حسین حسینی، فرشاد محمدی مهر، وریا غفوری، خسرو حیدری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مارکوس نویمایر، رضا آذری، مرتضی تبریزی، طارق همام، الحاجی گرو، روح الله باقری، اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی.

بازیکنان جوان:

مهدی نوراللهی، سینا خادم پور، شاهین طاهرخانی، حیدراحمدزاده،امیرحسین کارگر.

بازیکنان تحت قرارداد:

محسن کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی آقاخان و میثم تیموری.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان