//
کدخبر: ۱۱۸۱۱۵ //

واکنش سایپا به احتمال جذب علیرضا حقیقی

مدیر عامل سایپا درباره احتمال جذب علیرضا حقیقی گفت: مذاکره ای با حقیقی نداشته ایم.

 واکنش سایپا به احتمال جذب علیرضا حقیقی
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا درویش  با اشاره به تساوی سایپا برابر ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازیکنان ما خوب کار کردند. در کل بازی فقط یک ضربه ایستگاهی و یک شوت از داخل محوطه جریمه به تیم حریف دادیم. ذوب آهن یکی از بهترین تیم های لیگ است ولی ما فرصتهای زیادی را از دست دادیم. به هر حال در بازی قبل شکست خورده بودیم و تیممان بازسازی شده بود. امیدواریم در ادامه نتایج و روندمان بهتر هم بشود.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ما با سایر تیم ها نابرابر است. هزینه های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و سپاهان را ببینید و با هزینه سایپا مقایسه کنید. واقعا شرایط سخت است. ما فقط دو عنصر داریم. اول رشادت و زحمت بازیکنان و دوم خود علی دایی که برای هر تیمی نعمتی است و انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد.

مدیرعامل سایپا درباره اینکه امیر قلعه نویی مدعی شده هزینه سپاهان زیاد نیست و تیم های دیگر نباید به سپاهان کاری داشته باشند، تاکید کرد: من طبق آماری که سازمان لیگ امسال و پارسال داده بود، صحبت کردم. سپاهان سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده بود. امسال هم حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر هزینه کرده اند. آنها بازیکنان خارجی هم گرفته‌اند که زیر ۳۰۰ هزار دلار قرارداد ندارند.

درویش ادامه داد: البته اینکه تیم ها هزینه کنند بد نیست. اتفاقا کار خوبی است. وقتی تیمی برای جنگ در یک میدان وارد می شود، باید پرتوان و با قابلیت ظاهر شود. متاسفانه ما ضعف داریم. سایپا جزو معدود تیم هایی است که تا اینجای فصل حتی یک ریال هم پرداختی نداشته است. باید از علی دایی هم تشکر کنم. او با وجود این سختی ها تیم را خوب هدایت کرده و نتایج نسبتا خوبی هم گرفته است.

مدیرعامل سایپا همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت محمدرضا اخباری دروازه بان سایپا گفت: اخباری نامه ای به باشگاه زده و اعلام کرده است می خواهد جدا شود. او این نامه را ۲۵ خردادماه برایمان فرستاد. باشگاه سایپا هم اعلام کرد باید تیم جدیدش را معرفی کند که تا امروز این اتفاق نیفتاده است. ما حتی فولاد خوزستان را به اخباری پیشنهاد کردیم که او به این تیم نرفت.

درویش درباره احتمال جذب علیرضا حقیقی یادآور شد: مذاکره ای با حقیقی نداشته ایم. اگر علی دایی بازیکنی بخواهد برای جذب او اقدام می کنیم.

مدیرعامل سایپا در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا جلسه مشترک این باشگاه با مسئولان استقلال برای انتقال اللهیار صیادمنش برگزار شده است؟ گفت: خیر، قرار است با هم صحبت کنیم. فکر می کنم این هفته مسئولان استقلال برای مذاکره بیایند. باید صحبت کنیم و ببینیم چطور می توانیم با استقلال به توافق برسیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان