//
کدخبر: ۱۱۸۰۱۳ //

مصلحت اندیشی به سبک ایرانی؛ کاپ سوپر جام گم شد!

پس از گذشت حدود 18 روز از صدور رای کمیته انضباطی مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام، دست قرمزپوشان هنوز به کاپ قهرمانی نرسیده است.

مصلحت اندیشی به سبک ایرانی؛ کاپ سوپر جام گم شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از گذشت سه هفته از رقابت های لیگ برتر  هنوز تکلیف سوپرجام مشخص نشده است، هرچند که کمیته انضباطی با دادن حکم 3_0 به سود پرسپولیس آن ها را  رسما قهرمان کرد ولی تا رای کمیته استیناف صادر نشود دست قرمزپوشان به جام نخواهد رسید.

رای کمیته انضباطی در حالی دوم مرداد ماه سه بر صفر به سود پرسپولیس صادر شد که در بند پایانی این حکم آمده بود: <<کمیته انضباطی با احراز تقصیر باشگاه استقلال تهران در عدم برگزاری مسابقه سوپر جام در روز جمعه مورخ 29/4/97 مستنداً به بند یک ماده 96 و نیز ماده 61 مقررات انضباطی، و بند یک ماده 10 و ماده 14 اساسنامه فدراسیون فوتبال و با رعایت ماده 93 مقررات انضباطی به جهت عدم مطالبه خسارت از سوی سازمان لیگ با اعمال تخفیف تیم استقلال را در مسابقه مذکور سه بر صفر بازنده اعلام می نماید. این رأی ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته محترم استیناف می باشد.>>

باشگاه استقلال یک روز پس از صدور این رای در نامه ای مکتوب به صدور این رای شکایت کرد؛ حال سوال اینجاست که چرا کمیته استیناف پس از گذشت 18 روز  هنوز هیچ واکنشی به این پرونده نشان نداده است؛ طبق گفته برخی از رسانه های داخلی یکی از اعضای کمیته استیناف اعلام کرده است  که پرونده‌ای در این باره به کمیته ارجاع نشده است!

به نظر می رسد آقایان قصد دارند که با  مصلحت اندیشی این موضوع را طوری جمع کنند که هیچ یک از طرفداران دو تیم بزرگ پایتخت ناراحت نشوند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان