//
کدخبر: ۱۱۷۷۲۲ //

درگیری شدید هواداران تراکتورسازی با مأموران انتظامی

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل کمبود گنجایش جایگاهشان برای بازی با استقلال با مأموران انتظامی درگیری فیزیکی پیدا کردند.

 درگیری شدید هواداران تراکتورسازی با مأموران انتظامی
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر برگزار می‌شود.

* هواداران تراکتورسازی تبریز که خود را از صبح امروز به ورزشگاه آزادی تهران رسانده بودند، بیش از ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بودند که این موضوع باعث شد تا آنها نسبت به این مسئله معترض شوند.

* هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با شکستن داربست‌هایی که جایگاه آنها را نشان می‌داد، ظرفیت بیشتری از ورزشگاه را اِشغال کردند که این اقدام با واکنش سریع مأموران انتظامی روبرو و باعث درگیری فیزیکی بین هواداران تراکتور و مسئولان انتظامی شد.

* این درگیری سبب شد تا مسئولان عالیرتبه انتظامی که در ورزشگاه حضور داشتند، با بلندگو از هواداران تراکتور بخواهند تا آرامش خود را حفظ کنند.

* هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران شعارهای تندی را نسبت به یکدیگر سر دادند.

* مسئولان نیروی انتظامی با تنی چند از لیدرهای تراکتورسازی تبریز، جلسه‌ای را در کنار چمن ورزشگاه آزادی برگزار کردند و از آنها خواستند جو متشنج ورزشگاه را آرام کنند.

* در فاصله سه ساعت مانده به آغاز بازی حساس امشب استقلال و تراکتورسازی، حدود ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* نیروی انتظامی به لیدر تراکتورسازی اجازه داد تا با استفاده از بلندگوی یگان ویژه، با هواداران سرخپوش تبریزی صحبت کند و آنها را دعوت به آرامش کند.

* با وجود اینکه هنوز صندلی‌های زیادی در ورزشگاه آزادی خالی هستند اما برخی هواداران اقدام به تخریب صندلی‌های طبقه اول و دوم کرده و آنها را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال تهران تصمیم به رونمایی از طرح سرامیکی خود در آغاز بازی امشب دارند.

* پرتاب اشیایی نظیر سنگ و بطری آب‌معدنی به داخل چمن ورزشگاه آزادی باعث شد تا مسئولان نظافت چمن، اقدام به جمع‌آوری آنها کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان