//
کدخبر: ۱۱۶۶۶۳ //

شوک بزرگ ستاره محبوب کی روش به سرمربی الاهلی

باشگاه قطری در اولین حضور دو ستاره ایرانی خود با نتیجه ای تلخ به کار خود پایان داد، شکستی توام با مصدومیت یکی از این ستاره ها تا شوک بدی رقم بخورد.

شوک بزرگ ستاره محبوب کی روش به سرمربی الاهلی
به گزارش فرتاک نیوز،

خالاهلی در اولین هفته از لیگ ستارگان قطر در مصاف با تیم قدرتمند و مدعی الریان در حالی با دو گل شکست خورد که در همان دقایق ابتدایی بازی با مصدومیت محمدرضا خانزاده و تعویض این بازیکن برنامه های تاکتیکی اش به هم خورد.

میلان ماچالا سرمربی کهنه کار و مطرح الاهلی بعد از این شکست گفت:

    « بازی های اول در هر فصل مشکلات و دردسرهای خاص خود را دارد ما هم روی همین واقعیت مقابل الریان شکست را پذیرا شدیم گرچه باید اعتراف کنم مصدومیت خانزاده به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی ما شوک بدی به تیم وارد کرد».

او ادامه داد:

    « بعد از این شوک کمی جریان بازی را از دست دادیم که نتیجه آن نیز خوردن دو گل بود چون الریان بهتر از ما در نیمه اول توپ و میدان را کنترل می کرد. در نیمه دوم کمی تاکتیک را تغییر دادیم و به مراتب عملکرد بهتری از تیم شاهد بودیم که این امر می تواند ما را به آینده الاهلی امیدوارتر کند».

ماچالا در پایان با ابراز امیدواری برای بازگشت زودتر از موعد مدافع ایرانی گفت:

    « امیدوارم مصدومیت خانزاده زیاد جدی نباشد و او به ترکیب تیم بازگردد چون با اضافه شدن او همین طور هماهنگی بیشتر بازیکنانی همچون امید ابراهیمی و دی یونگ با سایر بازیکنان الاهلی می تواند نتایج بسیار بهتری کسب کند».

کادرپزشکی باشگاه الاهلی هنوز اظهار نظر رسمی در خصوص میزان مصدومیت محمدرضا خانزاده انجام نداده اما رسانه های قطری از تلاش برای بازگرداندن و بهبودی این بازیکن در یک هفته آتی تا قبل از بازی های هفته دوم خبر دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان