//
کدخبر: ۱۱۶۳۸۵ //

با تعویض‌های گل‌محمدی به بازی برگشتیم/ چند برد پیاپی می‌خواهیم

مهاجم تیم فوتبال پدیده اعتقاد دارد این تیم با تعویض‌های یحیی گل‌محمدی ابتکار عمل را در دیدار مقابل استقلال خوزستان در دست گرفته و بازی باخته را برده است.

با تعویض‌های گل‌محمدی به بازی برگشتیم/ چند برد پیاپی می‌خواهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

یونس شاکری مهاجم  در مورد پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: ما با این نیت به اهواز رفته بودیم که بازی را ببریم و بازی منسجمی از خودمان به نمایش گذاشتیم. متأسفانه در ابتدای بازی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم و با بدشانسی توپ‌های‌مان گل نشد. متأسفانه روی غفلت، یک گل بچگانه خوردیم و بعد یک اخراجی دادیم که شرایط را برای ما سخت کرد.

«با تعویض‌هایی که گل‌محمدی انجام داد توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز این مسابقه را بگیریم»، وی با بیان این جمله تأکید کرد: هفته پیش هم برابر پرسپولیس خوب بازی کردیم، ولی متأسفانه دست آقا یحیی خالی بود و هفت بازیکن کارت‌های‌شان صادر نشده بود. مهمترین اصل کاری یک مربی آمادگی بازیکنانش است که همین موضوع در هفته گذشته ما را مقابل پرسلولیس دچار مشکل کرد.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در مورد اتفاقات سال‌های گذشته، شرایط بد مالی و کسر امتیاز از سرخپوشان مشهدی خاطرنشان کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و فقط به فکر بازی کردن هستیم. بقیه کارها دست مدیریت است و ما سعی می‌کنیم به این چیزها فکر نکنیم. ما قبل از بازی با هم هم‌قسم شده بودیم که این بازی را ببریم. خدا را شکر در نهایت پیروز شدیم و با سه امتیاز به مشهد برگشتیم.

شاکری با امیدواری از آینده تیم پدیده خراسان یاد کرد و اظهار داشت: پدیده هم بازیکن باتجربه و هم جوان‌های خوبی دارد. شرایط تیم پدیده خیلی خوب است و باریکنان هم هماهنگ و یکدل هستند. امیدوارم سال فوتبالی خوبی برای ما و پدیده رقم بخورد.

وی در مورد بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت گفت: بازی سختی مقابل نفت آبادان داریم، اما امیدواریم که بتوانیم با یک بازی خوب، این هفته اولین پیروزی را در خانه کسب کنیم. برای ما مهم این است که چند برد پیاپی به دست بیاوریم تا جایگاه‌مان در جدول بهتر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان