//
کدخبر: ۱۱۶۲۶۷ //

مشکلی با بازگشت تیام ندارم

مرتضی تبریزی بازیکن تازه‌وارد استقلال است که اهداف بزرگی را در این تیم دنبال می‌کند و البته هواداران این تیم نیز امیدوارند با حضور وی روزهای بهتری را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تجربه کنند.

مشکلی با بازگشت تیام ندارم
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی تبریزی بازیکن تازه‌وارد استقلال است که اهداف بزرگی را در این تیم دنبال می‌کند و البته هواداران این تیم نیز امیدوارند با حضور وی روزهای بهتری را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تجربه کنند. تبریزی که در سال‌های اخیر یکی از بهترین گلزنان لیگ با پیراهن ذوب‌آهن اصفهان بوده معتقد است تیم وینفرد شفر با رسیدن به هماهنگی بیشتر، مدعی قهرمانی در لیگ هجدهم خواهد بود. گفت‌وگو با مهاجم جدید استقلال را در ادامه می‌خوانید.

درخصوص حضورت در استقلال صحبت کن.

 چند سالی بحث حضور من در استقلال مطرح بود اما هیچ وقت قسمت نشده بود که به عشق دوران کودکی‌ام برسم، البته خدا را شکر بعد از سال‌ها توانستم به پیراهنی که از دوران کودکی به آن علاقه داشتم، برسم. باید از سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن تشکر کنم که قبول کرد این انتقال صورت بگیرد.

هواداران استقلال در این مدت از حضورت در این تیم خیلی خوشحال هستند و تو را منجی تیم‌شان می‌دانند!

شاید باورتان نشود اما در این چند روزی که به استقلال آمده‌ام هواداران استقلال در صفحات مجازی در حد غیرقابل وصفی برایم کامنت می‌گذارند و تشکر می‌کنند حتی در بازی مقابل ذوب‌آهن خیلی به من لطف داشتند و همین باعث می‌شود وظیفه من در این تیم سنگین‌تر شود. باید تلاشم را دو برابر کنم تا بتوانم رضایت آنها را جلب کنم.

جدایی از ذوب‌آهن برایت سخت نبود؟

راستش را بخواهید خیلی سخت بود. من پنج سال در این باشگاه زحمت کشیدم و با اتفاقاتش زندگی کردم. با بردهایش خوشحال و با باخت‌هایش گریه کردم. امیدوارم ذوب‌آهن مثل همیشه موفق باشد.

چند فصلی است که عنوان آقای گلی لیگ به پرسپولیسی‌ها می‌رسد. قول آقای گلی در استقلال را می‌دهی؟

آنطور که می‌دانم در استقلال وینگر چپ و راست هستم و بیشتر پشت مهاجم بازی می‌کنم. همه دوست دارند این عنوان را کسب کنند ولی من بیشتر ترجیح می‌دهم در خدمت تیم باشم؛ چه با گلزنی، چه با پاس گل.

شایعاتی درباره احتمال بازگشت تیام مطرح شده. نگران حضور او نیستی؟

تیام فوروارد خیلی خوبی است و من همیشه بازی‌های او را می‌دیدم. فوتبالیست باهوش و گلزنی است و اگر برگردد مشکلی نخواهم داشت چون هر چه در تیم رقابت بیشتر باشد تیم موفق‌تر خواهد شد. همه ما باید تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر کس که بهتر باشد کادر فنی از او استفاده خواهد کرد.

سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد از تیم ملی خداحافظی کردند. شاید این باعث شود که جا برای تو باز شود.

 من خیلی دوست دارم در تیم ملی بازی کنم چون برای هر بازیکنی افتخاری است که پیراهن تیم ملی را بر تن کند. این را هم باید بگویم که هم آزمون و هم قوچان‌نژاد بازیکنان بزرگی هستند که امیدوارم دوباره به تیم ملی بازگردند. من هم تلاش می‌کنم با انجام بازی‌های خوب نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

آینده استقلال را چطور می‌بینی؟

استقلال تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان باکیفیتی در آن حضور دارند. چند بازیکن خوب و کلیدی از تیم ‌ جدا شدند اما مطمئن باشید تیم به‌زودی به هماهنگی خوبی خواهد رسید و هواداران را خوشحال خواهد کرد. شفر مربی‌ای است که نشان داده کارش را بلد است و مطمئنا با حضور وی استقلال یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان