//
کدخبر: ۱۱۴۸۳ //

امتحان پایان سال منصوریان مقابل کارکشته رومانیایی!

به جرات می توان گفت تفکرات و روش های منصوریان در این مسابقه بیش از بازی های قبلی او و حتی بازی مقابل السد، محک خواهد خورد.

امتحان پایان سال منصوریان مقابل کارکشته رومانیایی!

منصوریان در دومین آزمون آسیایی خودش مقابل مردی دیگر از کشور رومانی قرار خواهد گرفت. سرمربی استقلال در بازی اول نتوانست از تیم "کاسمین اولاریو" امتیاز بگیرد و حالا برای دومین بار به مصاف تیمی می رود که از یک مربی رومانیایی در راس کادرفنی خودش بهره می برد.

کنستانتین گالسا، در دوران پا به توپش فوتبالیست مطرحی بوده به طوریکه 68بازی و 4گل برای تیم ملی رومانی را در سال های 1993تا2005 به ثبت رسانده است. شاید او در کشور اسپانیا کاملا شناخته شده باشد چرا که با پیراهن تیم های مایورکا، اسپانیول، ویارئال، زاراگوزا و آلمریا بیش از 300بازی در لالیگا انجام داده است. اوج حضور او در لالیگا به سال های 1997تا2001 باز می گردد که در 123بازی 16گل را برای تیم سرشناس اسپانیول به ثمررساند. گالسا در سال2000 به همراه اسپانیول قهرمان جام حذفی اسپانیا شد و عنوان بهترین گلزن این رقابت ها را نیز به خود اختصاص داد.

این هافبک رومانیایی از سال 2009 کار مربیگری را با نشستن روی نیمکت تیم آلمریاB، آغاز کرد و در سال 2013 هدایت نوجوانان کشور رومانی را برعهده گرفت. سپس یک فصل روی نیمکت تیم استوابخارست نشست و پس از آن راهی لالیگا شد تا یک فصل نیز سرمربی اسپانیول شود.

گالسای44 ساله از سال2016 برای هدایت التعاون عربستان انتخاب شد و توانست در این مدت سروشکل خوبی به این تیم حاضر در لیگ حرفه ای عربستان بدهد به طوریکه این تیم توانست در پایان فصل گذشته به مقام چهارمی لیگ حرفه ای عربستان دست پیدا کند و با کنار گذاشته شدن الاتحاد نامدار، این فرصت را پیدا کند که وارد بالاترین سطح رقابت های باشگاهی در قاره آسیا بشود.

با این حساب، به جرات می توان گفت تفکرات و روش های منصوریان در این مسابقه بیش از بازی های قبلی او و حتی بازی مقابل السد، محک خواهد خورد. او مقابل یک مربی کارکشته و کاربلد قرار می گیرد که حتی اگر کارنامه دوران مربیگریش را هم کنار بگذاریم، حضور در تیم مربیان بزرگی چون بیلسا، کاماچو و آنخل یوردانسکو قطعا بارفنی اورا چندین برابر کرده است و از این نظر مربی جوان کشورمان آزمون سختی را پیش رو خواهد داشت و اگر در این بازی به پیروزی برسد نقطه روشنی در کارنامه مربیگری او ثبت می شود.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان