//
کدخبر: ۱۱۴۷۹ //

هر روز از فیفا به باشگاه پرسپولیس نامه محکومیت می آید / ژوزه حاضر به گفتگو نشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «روال کار اینگونه است که ابتدا رای صادر می‌شود و بعد، مدت زمانی را تعیین می‌کنند تا در آن بازه زمانی مبلغ محکوم شده را پرداخت کنیم.»

هر روز از فیفا به باشگاه پرسپولیس نامه محکومیت می آید / ژوزه حاضر به گفتگو نشد

علی اکبر طاهری درباره آخرین پرونده شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس اظهار داشت: «پیگیر پرونده این مربی هستیم. دفاعیات خودمان را ارایه کردیم و در آخرین مرحله پرونده به CAS رفته است. در آنجا، هم ما و هم ژوزه داوری را مشخص کرده‌ایم تا بر اساس مستندات تصمیم‌گیری کنند. البته هنوز رای صادر نشده است. بنابراین هواداران نباید نگران باشند. روال کار اینگونه است که ابتدا رای صادر می‌شود و بعد، مدت زمانی را تعیین می‌کنند تا در آن بازه زمانی مبلغ محکوم شده را پرداخت کنیم. اگر در آن بازه زمانی نتوانیم مبلغ مشخص‌شده را پرداخت کنیم، باشگاه با محرومیت‌هایی از سوی فیفا مواجه خواهد شد. بنابراین فعلا جای نگرانی نیست.»

 

وی ادامه داد: «از همان ابتدا که مسئولیت باشگاه را برعهده گرفتم و موضوع پرونده ژوزه را بررسی کردم، به دنبال این بودم که با مذاکره به توافق برسیم تا او کمی از طلبش را ببخشد و مابقی را به صورت اقساطی پرداخت کنیم. اما متاسفانه نه ژوزه و نه وکیلش حاضر به گفتگو با ما نیستند و قبول نمی‌کنند که مذاکره کنیم. در حال حاضر که پرونده در CAS در جریان است، باز هم شایعاتی مطرح شده بود که ما با ژوزه توافق کردیم که این شایعات هم صحت ندارد. همان‌طور که گفتم در انتظار صدور رای هستیم تا پس از آن اقدامات مناسب را انجام بدهیم.»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: «متاسفانه پرونده‌های گذشته اجازه نمی‌دهد نفس بکشیم. با قرارداد خوب اسپانسری که منعقد کردیم، مشکلی در پرداخت هزینه‌های جاری نداریم اما متاسفانه هر روز یک حکم برای ما می‌آید و مجبور می‌شویم از بودجه جاری آن مبلغ را پرداخت کنیم. درباره پرونده ژوزه هم نگرانی داریم. زیرا تنها محل درآمد باشگاه، سامانه هواداری است و از محل‌های دیگر از جمله بلیت‌فروشی و همین‌طور صداوسیما درآمدی نداریم. امیدوارم تا زمان صدور رای وزارت ورزش هم کمک کند تا بتوانیم پول ژوزه را پرداخت کنیم.»

 

طاهری در پایان تصریح کرد: «هر روز نامه‌ای به باشگاه می‌آید که بر اساس آن محکوم به پرداخت مبلغی می‌شویم. در برخی از این پرونده‌ها باشگاه لوایح دفاعی خود را به فیفا می‌دهد و در بعضی مواقع هم احکام قطعی صادر می‌شود. به طور مثال چند روز پیش در یک پرونده باشگاه محکوم به پرداخت ٤٠ هزار دلار شد که اگر این پول را پرداخت نکنیم باشگاه متوجه محرومیت‌هایی خواهد شد. نکته مهم این است که ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا باشگاه با محرومیتی مواجه نشود.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان