//
کدخبر: ۱۱۴۶۱ //

زیدان: حمایت رئیس جمهور از کریم برای او بسیار عالی بود

سرمربی تیم اول شهر مادرید گفت: خیلی سخت است وقتی همه بازیکنان آماده هستند تیم را انتخاب کنید.

زیدان: حمایت رئیس جمهور از کریم برای او بسیار عالی بود

امشب تیم رئال مادرید در هفته بیست و چهارم لالیگا مهمان ویارئال است و در صورت پیروزی در این مسابقه همچنان صدرنشین لالیگا باقی خواهد ماند. زیدان در خصوص این بازی گفت: دراین بازی په په و ناچو همراه ما خواهند بود. واران و دنیلو را نداریم اما کلیه نفرات تیم آماده هستند. گرت بیل هم 100% آماده است و کاملا ریکاوری شده و برای این بازی مشکلی ندارد. بازی سختی مقابل ویارئال داریم. آن ها تیم بسیار خوبی هستند و ساختار دفاعی بسیار قوی ای دارند اما به هرحال برایمان مهم است که در این بازی تیم پیروز باشیم.

زیدان در خصوص شکست مقابل والنسیا گفت: بازی با والنسیا فرصتی بود تا فاصله مان را با دیگر تیم ها بیشتر کنیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا دیگر امتیاز ندهیم. بازیکنان ما آماده هستند و حالا تمام تمرکزشان روی بازی با ویارئال است. اینکه همیشه بهترین عملکرد را داشته باشید کار بسیار سختی است اما این ما باید همیشه این را داشته باشیم.

زیزو در ادامه گفت: ما مقابل والنسیا به طور کامل توپ را در اختیار داشتیم اما روی 2اشتباه گل خوردیم و همین باعث باختمان شد. این بازی را 3بار دیدم و متوجه شدم تا وقتی توپ در اختیار ما هست مشکلی نداریم و زمانی به مشکل می خوریم که توپ در اختیار حریف باشد.

سرمربی رئال در مورد دیگر مسابقه مهم امروز گفت:  نتیجه بازی بارسا-آتلتیکو هیچ تاثیری روی ما نخواهد داشت. ما برای برد به مصاف ویارئال می رویم و برایمان مهم نیست که در آن بازی چه اتفاقی می افتد. درست است که مقابل والنسیا نتوانستیم فاصله را زیاد کنیم اما فصل طولانی است و باید خیلی خوب کار کنیم و از فرصت هایمان نهایت استفاده را ببریم.

وی در خصوص بیرون ماندن مهره های باکیفیتی چون آسنسئو گفت: خیلی سخت است وقتی همه بازیکنان آماده هستند تیم را انتخاب کنید. این اتفاقی است که برای آسنسئو افتاده و او چند بازی از لیست خط خورده اما در ادامه فصل فرصت بازی خواهد داشت.

زیدان در ادامه گفت: من نگران بازی معوقه با سلتا نیستم بلکه اکنون فقط به بازی مقابل ویارئال فکر می کنم و بازیکنانم هم همینطور هستند. به ناواس اطمینان دارم و طبیعی است که مردم نظر خاص خودشان را داشته باشند اما او کاملا آماده است و مشکلی بابت حضور او در تیم نمی بینم. همچنین در مورد بنزما باید بگویم که او یکی از بهترین بازیکنان فرانسه است و این را به خاطر اینکه بازیکن تیم من است نمی گویم بلکه به خاطر توانایی هایی است که دارد. مهمم است که کریم مورد حمایت فرانسوی ها قرار بگیرد. رئیس جمهور فرانسه از او حمایت کرده و این برای بنزما بسیار عالی است. هچنین واران. او هم بازیکن مهمی برای ماست اما متاسفانه برای مدتی طولانی نمی توانیم او را در تیم داشته باشیم. امیدوارم زودتر مصدومیتش به پایان برسد و به تمرینات بازگردد.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان