//
کدخبر: ۱۱۴۳۶۳ //
با وجود عدم حضور دو ستاره امید در تیم گل‌محمدی؛

مهر تایید بر انتخاب پدیده با درخشش جوان‌ها

یحیی گل‌محمدی با وجود عدم امتیازگیری در اولین بازی لیگ‌برتر توانست چهره خوبی از پدیده در فصل جدید به نمایش بگذارد.

مهر تایید بر انتخاب پدیده با درخشش جوان‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حالی که مدیران پدیده با توجه به بضاعت مالی این فصل خود هدف‌گذاری‌شان را بر روی استفاده از جوانان آینده‌دار خود متمرکز کرده و بر همین اساس نیز دست به انتخاب سرمربی زدند؛ در اولین بازی لیگ‌برتر علیرغم امتیازی که از دست رفت، پدیده خراسان با دوندگی بی‌امان جوان‌هایش، چهره یک تیم بازنده را نداشت.

تیم یحیی گل‌محمدی در روزی که سینا زامهران و مهدی مهدی‌خانی دو بازیکن ملی‌پوش امید خود را یکی به دلیل مصدومیت و دیگری حضور در اردوی تیم‌ملی در اختیار نداشت و همچنین جای محمد حسین مرادمند را در دفاع خالی می‌دید، توانست بازی قابل قبولی را برابر پرسپولیس به نمایش بگذارد.

پدیده خراسان در این بازی به جز ضربه پنالتی، شانس چندانی به پرسپولیس نداد بلکه در آن سو موفق شد چندین بار دروازه پرسپولیس را با دوندگی بی امان و استفاده از فضاهای خالی به خطر بیاندازد که برخورد توپ حسین مهربان به تیرک دروازه رادوشویچ اوج بدشانسی سرخپوشان مشهدی بود. جوان‌های پدیده در این بازی درخشیدند و طوری بازی کردند که جای باتجربه‌های جدا شده از این تیم حس نشد.

گل‌محمدی اگر چه باخت اما در اولین بازی لیگ برابر قهرمان دو دوره قبل این رقابت‌ها، پاسخ اعتماد خود به بازیکنان جوانش را گرفت تا هم او از انتخاب‌هایش در زمین راضی باشد و هم مدیران پدیده خراسان از کنار زمین؛ مدیرانی که این فصل به چشم یک مربی بازیکن‌ساز و هنرمند در استفاده از جوان‌ها به یحیی می‌نگرند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان