//
کدخبر: ۱۱۴۰۳۹ //

مافیای ایتالیا کریستیانو رونالدو را تهدید به مرگ کرد

هنوز کریستیانو رونالدو وارد باشگاه یوونتوس نشده درگیر مسائل امنیتی شده است و از باشگاه بیانکونری ها درخواست تیم حفاظت کرده است.

مافیای ایتالیا کریستیانو رونالدو را تهدید به مرگ کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 انتقال پر سر و صدای 105 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو از باشگاه رئال مادرید به باشگاه یوونتوس در حالت کلی با حواشی بسیاری همراه بود، از مصاحبه ای که هواداران کهکشانی ها را علیه رونالدو خشمگین کرد تا شایعه هایی مبنی بر عدم سازش پرز با رونالدو و زین الدین زیدان و ..در هفته های گذشته در رسانه های جهان منتشر شود.

حالا در فاصله تنها چند هفته مانده به آغاز دیدار های سری آ ایتالیا و حضور کریستیانو رونالدو در اولین دیدار فصل خود با پیراهن یوونتوس برابر کیه وو، یکی از مافیا های کشور ایتالیا که پیش از این به جرم های سنگین به زندان رفته است و روابط بسیار قوی برون مرزی را با دیگر مافیاهای جهان دارد، کریستیانو رونالدو را تهدید به قتل کرده است تا پلیس ایتالیا برای بررسی این پرونده وارد ماجرا شود.گنارو دی تومازو که به عنوان یکی از پر پا قرص ترین هواداران ناپولی محسوب می شود و پیش از این باعث شده بود تا گنزالو هیگواین مورد حمله اوباش قرار بگیرد، حالا بر روی هدف جدید خود یعنی کریستیانو رونالدو متمرکز شده است! او پیش تر خانواده آنیلی را تهدید به مرگ کرده بود که با ورود پلیس امنیتی به این پرونده او دستگیر و بلافاصله با روابط قوی که در کشور ایتالیا داشت، از زندان آزاد شد.

تومازو از سوی دی لورنتیس نیز حمایت می شود و بخشی از درآمد باشگاه در اختیار او قرار می گیرد تا بتواند  در شهر ناپل هیچ مخالفی را با این تیم قدیمی باقی نگذارد؛ در سوابق تومازو جرایمی چون: قتل با سلاح گرم، نزاع خونین، سرقت مسلحانه، قاچاق اسلحه و پولشویی دیده می شود!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان