//
کدخبر: ۱۱۳۸۲۱ //
در ادامه لیگ تیم هجومی‌تری می‌شویم؛

برانکو: اولین بازی برای قهرمان همیشه سخت تر است

سرمربی تیم پرسپولیس معتقد است آماده سازی بازیکنان چند هفته طول می کشد و نمی توان انتظار زیادی از کیفیت بازی در هفته اول داشت.

برانکو: اولین بازی برای قهرمان همیشه سخت تر است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی تیم پرسپولیس پس از اولین برد لیگ هجدهم مقابل دوربین تلویزیونی قرار گرفت و گفت: قبل از هر چیزی برد را تبریک می گویم. خیلی مایوس می شدم به خاطر این همه هوادار اگر نمی بردیم. اولین بازی همیشه سخت ترین است مخصوصا برای قهرمان. ما می دانستیم یک حریف سخت و محکم داریم چون که همیشه مشهد برای ما بازی های سختی دارد. بیشترین خوشحالی ما به خاطر برد و شروع سه امتیازی است. البته در بازی های بعدی انتظار داریم کیفیت و آمادگی بازیکنان بهتر شود و بتوانیم بازی های جنگنده تر و هجومی تری انجام دهیم. یک بار دیگر به بازیکنانم تبریک می گویم که با سه امتیاز وارد مسابقات شدیم.

او در پاسخ به اینکه زمان آماده سازی بازیکنان در لیگ ایران طولانی تر از لیگ های اروپایی است، اظهار داشت: با شما موافق نیستم. همه جا همین است و پس از 5 یا 6 هفته بازیکنان به آمادگی می رسند. در حال حاضر بازیکنان بازگشته از جام جهانی هنوز درست تمرین نکرده اند و می دانیم که نمی توانند خیلی زود به فرم ایده آل برسند. دیدید که ما نسبت به فصل قبل با 4 بازیکن کمتر وارد زمین شدیم. امیری، فرشاد، مسلمان و صادق در تیم ما نبودند و نمیشود انتظار بیش از اندازه داشت. هیچ تیمی هفته اول نمی تواند روی فرم باشد. به همین خاطر در همه لیگ ها بعد از هفته پنجم به فرم ایده آل می رسند. البته انتظار من این است که در بازی بعدی مان در لیگ قهرمانان آسیا در بهترین شرایط بدنی باشیم که آن هم حدود یک ماه دیگر است.

برانکو درباره محرومیت از جذب بازیکن و بازی سختی که مقابل الدحیل دارند اضافه کرد: این یک بدشانسی است که نمی توانیم بازیکن بگیریم. همینطور نفرات اصلی ما هم رفته اند؛ اما کاملا اعتقاد و اعتماد به این بازیکنان فعلی دارم. آنها فقط باید راه بیافتند و در ادامه هماهنگ شوند. انتظار دارم رفته رفته تیم بهتر شود.

او درباره داوری گفت: صحبت خاصی ندارم و فکر می کنم به درستی وظایفشان را انجام دادند.

سرمربی کروات پرسپولیس در خصوص ورزشگاه امام رضا نیز عنوان کرد: لذت بردم از این ورزشگاه. استادیوم خیلی زیبایی است و استانداردهای بالایی دارد. فقط شاید زمین چمن آن باید بهتر از چیزی که هست، بشود وگرنه از لحاظ دیگر مسائل عالی است.

ایوانکوویچ در پایان در پاسخ به سوالی درباره سوپرجام گفت: این بازی را ما بردیم. تیم ما آماده بازی بود و می خواستیم در زمین بازی برنده شویم اما اتفاق دیگری افتاد و نهایتا تصمیم درباره نتیجه بازی از جای دیگری گرفته شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان