//
کدخبر: ۱۱۳۷۷ //
هنوز برای صحبت از قهرمانی این فصل لالیگا زود است

سیمئونه: بارسلونا هنوز هم بهترین تیم دنیا است

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو از حریف بعدی تیمش در لالیگا به عنوان بهترین تیم دنیا یاد کرد.

سیمئونه: بارسلونا هنوز هم بهترین تیم دنیا است

 در آستانه جدال حساس تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و بارسلونا در هفته بیست و چهارم لالیگا، دیه‌گو سیمئونه حریف را تیمی معرفی کرد که جایگاهش در قله فوتبال باشگاهی دنیا را حفظ کرده است.

سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از این بازی که فردا شب (یکشنبه از ساعت 18:45) در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار می‌شود، گفت: به نظر من بارسلونا هنوز هم بهترین تیم دنیاست. پس از سلطه بر فوتبال دنیا در یک دهه گذشته و بردن هشت جام با لوئیس انریکه، ارائه یک بازی بد در پاریس، اتفاق چندان بزرگی نیست و برای هر تیمی ممکن است چنین شکستی را تجربه کند. در کوپا دل ری، ما سه نیمه از چهار نیمه دو بازی رفت و برگشت تیم بهتر میدان بودیم اما آن هم کافی نبود و این نشان می‌دهد که قدرت بارسا در چه حدی است.

سیمئونه ادامه داد: ما در جام حذفی پرس را از خط حمله شروع کردیم و 2 گل خوردیم. اینکه این بار پنج متر جلوتر یا عقب‌تر دفاع را شروع کنیم، من انتظار دارم که بارسلونا باز هم بهترین بازی‌اش را ارائه کند.

سرمربی روخی بلانکو درباره کورس قهرمانی این فصل لالیگا هم عنوان کرد: فصل گذشتخه ما در 10 هفته پایانی لالیگا دو بار باختیم و این نشان می‌دهد که هنوز زمان زیادی تا پایان لالیگا باقی مانده است و در این مدت اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. بارسلونا رقیب ما برای کسب عنوان سومی است و چه کسی می‌داند که آیا بالاتر از این هم می‌توان رفت یا نه اما هنوز برای صحبت کردن درباره این موضوع خیلی زود است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان