//
کدخبر: ۱۱۳۴۴۷ //

جایگزین رونالدو در رئال مادرید از دورتموند می آید؟!

پولیشیچ احتمالا به عنوان جایگزین رونالدو به رئال می‌رود.

جایگزین رونالدو در رئال مادرید از دورتموند می آید؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

کریستین پولیشیچ، بازیکن ملی‌پوش آمریکایی که تبار کروات دارد از ژانویه‌ی ۲۰۱۶ در بوروسیا دورتموند بازی می‌کند. پولیشیچ تا سال ۲۰۲۰ با دورتموند قرارداد داشته و ارزش او در بازار نقل و انتقالات ۴۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون پولیشیچ مطرح شده است. روزنامه‌ی بیلد آلمان به نقل از دیلی‌میل گزارش داده که رئال مادرید به این گوهر درخشان دورتموند نظر دارد. چرا که رئالی‌ها بعد از ترک رونالدو و پیوستنش به یونتوس، در به در به دنبال جانشینی برای او می‌گردند.

اما بین رئال و پولیشیچ چه می‌گذرد ؟ روزنامه‌ی بیلد با اشاره به اینکه این ملی‌پوش آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ با دورتموند قرار دارد، از قول پولیشیچ نوشت:

    ” من به این شایعات توجه نمی‌کنم. من بازیکن بوروسیا دورتموند هستم و می‌خواهم به بهترین شکل ممکن برای فصل جدید آماده شوم. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد، همین است”.

بیلد می‌گوید اگر مبلغ درخواستی دورتموند ( حداقل ۶۰ میلیون یورو) از سوی رئال پیشنهاد شود، دورتموندی‌ها بدون شک به این انتقال به صورت جدی فکر خواهند کرد. در عین حال، بعید به نظر می‌رسد که اگر پیشنهادی جدی در کار باشد، پولیشیچ به آن اهمیت ندهد. در عین حال، گفته شده که باشگاه‌های بایرن و چلسی هم به این مهاجم دورتموند ابراز علاقه کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان