//
کدخبر: ۱۱۲۹۳۱ //

جانشین علیرضا بیرانوند برای حضور در پرسپولیس لو رفت !

شنیدیم علیرضا بیرانوند یک پیشنهاد اروپایی دارد که طرف مقابل حاضر است تا پایان نیم‌فصل لیگ برتر ایران برای این گلر ملی‌پوش صبر کند. خود رشید مظاهری هم تأیید می‌کند که قرار بود قبل از علیرضا بیرانوند او پرسپولیسی شود.

جانشین علیرضا بیرانوند برای حضور در پرسپولیس لو رفت !
به گزارش فرتاک نیوز،

مذاکراتی هم به صورت پنهانی انجام شد، اما با توجه به قرارداد این سنگربان ملی‌پوش با ذوب‌آهن اصفهان، عملاً این نقل و انتقال منتفی شد. درست در همان اوضاع و احوال ترکاشوند معاون علی‌اکبر طاهری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که رابطه خوبی با علیرضا بیرانوند داشت و همزبان او بود، گلر نفت را سرخپوش کرد!

این اقدام گرچه خیلی مورد وثوق برانکو نبود، ولی به مرور زمان و با عملکرد علیرضا بیرانوند نظر مرد کروات را عوض کرد؛ اتفاقی که پیش‌تر در مورد محسن مسلمان هم رخ داده بود. این هافبک تکنیکی با نظر مصطفی قنبرپور دوست صمیمی طاهری به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و توانست زیر نظر برانکو احیا شود.

چندی پیش علیرضا بیرانوند که با پیشنهاداتی از ترکیه، اسپانیا، ایتالیا و اوکراین مواجه شده بود، به هر دری زد تا از باشگاه پرسپولیس رضایتنامه بگیرد. جلسه‌ای میان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و این دروازه‌بان سرشناس و ملی‌پوش برگزار و در نهایت مقرر شد بیرانوند حداقل تا نیم‌فصل در پرسپولیس بماند! چرا تا نیم‌فصل؟

شنیدیم علیرضا بیرانوند یک پیشنهاد اروپایی دارد که طرف مقابل حاضر است تا پایان نیم‌فصل لیگ برتر ایران برای این گلر ملی‌پوش صبر کند. زمانی که محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به پایان رسیده و این باشگاه به راحتی می‌تواند بازیکن بخرد.

از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دروازه‌بان دوم تیم ملی هم ابراز تمایل کرده تا در پرسپولیس توپ بزند و حتی زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه رشید مظاهری خواستار رضایتنامه برای نیم‌فصل دوم شده است.

مظاهری خوب می‌داند در صورت لژیونر شدن علیرضا بیرانوند می‌تواند در پرسپولیس بیشتر دیده شود. گلر پرسپولیس یا همین‌طور استقلال بودن این مزیت را دارد که می‌تواند حمایت هواداران و رسانه‌ها را به دنبال داشته باشد.

دروازه‌بان کنونی ذوب‌آهن اصفهان به طور حتم در پرسپولیس شانس بیشتری برای شماره یک شدن در تیم ملی خواهد داشت و… البته باید دید سعید آذری و دوستان اجازه می‌دهند رشید مظاهری در نیم‌فصل دوم شاگرد برانکو شود؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان