//
کدخبر: ۱۱۲۸۹۸ //

حضور در استقلال؟ هنوز چیزی مشخص نیست!

هادی مباشری حضورش در استقلال را تکذیب نکرد هادی مباشری در زمان مدیریت واعظ آشتیانی معاونت استقلال را برعهده داشت.‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎

حضور در استقلال؟ هنوز چیزی مشخص نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

هادی مباشری که در زمان مدیریت واعظ آشتیانی معاونت استقلال را برعهده داشت، درخصوص اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان معاون در این باشگاه مجددا فعالیت کند، گفت:

    هنوز چیزی مشخص نشده است. من پستی در جای دیگری دارم که مربوط به کار شخصی‌ام است ولی به خاطر دوستی ۳۰ ساله‌ای که با امیرحسین فتحی دارم در این چند روز در حال انجام کارها هستم تا امور اداری و اجرایی باشگاه تا شروع لیگ پیش برود.

هادی مباشری افزود:

    من با فتحی در فدراسیون فوتبال و باشگاه عقاب همکاری می‌کردم و باعث ا فتخارم است که در کنار او باشم. در این چند روز هم او در ترکیه حضور داشت و از دوستانش که از قدیم می‌شناخته خواسته تا در کنار وی باشند و کارها را فعلا پیش ببرند. ما هم برای اینکه به او کمک کنیم در حال رتق و فتق امور هستیم.

هادی مباشری  معاون سابق استقلال تاکید کرد:

    فعلا باید کارها را پیش ببریم و قراردادهای بازیکنان سر و سامان بگیرد پس از آن باید ارکان مدیریتی باشگاه بنشینند و تصمیم بگیرند که چه افرادی در کجا کار کنند. من از سالیان سال پیش استقلالی بودم و دوست دارم به استقلال خدمت کنم اما اول باید ببینم تکلیف کار شخصی‌ که دارم چگونه پیش می‌رود تا بعد در خدمت باشگاه استقلال باشم.

این روزها شایعات زیادی پیرامون استعفا و یا عدم استعفای پندار توفیقی از معاونت باشگاه استقلال مطرح شده و مسئولان جدید باشگاه استقلال نیز در تدارک انتخاب جانشین وی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان