//
کدخبر: ۱۱۲۸۸۸ //
پیگیری دوباره فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال درخواست معافیت ۷ بازیکن تیم ملی از سربازی راپیگیری می کند

چندی پیش وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به سازمان نظام وظیفه درخواست معافیت ۷ بازیکن تیم ملی را داشت تا این بازیکنان بدون دغدغه خاطر تیم ملی را در ادامه مسیر همراهی کنند.

فدراسیون فوتبال درخواست معافیت ۷ بازیکن تیم ملی از سربازی راپیگیری می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

این درخواست کارلوس کی‌ روش از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان بود و با توجه به تعاریفی که رهبری به عنوان رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح از تیم ملی داشت انتظار می‌رفت سازمان نظام وظیفه با مهربانی با این درخواست برخورد کند.

اما پیش از اعلام رسمی از سوی سازمان نظام وظیفه برخی از شخصیت‌ها این درخواست را زیر سؤال بردند و حتی وزارت ورزش و جوانان را به خاطر طرح چنین درخواستی مورد نکوهش قرار دادند!

اما فدراسیون فوتبال همچنین پیگیر این طرح است و خیلی به واکنش‌ها توجه ندارد. دیروز مهدی تاج در این‌باره گفت:

    «یک جلسه با آقای صالحی‌امیری و سلطانی‌فر برگزار کردیم. بحث سرباز‌ها یک موضوع ملی است. تیم ملی چندین بار مورد تأیید رهبری قرار گرفته و ما از این بابت به خود می‌بالیم. وقتی این تأییدیه وجود دارد، نظام وظیفه هم می‌تواند در آن سهیم باشد. من یک نامه به سرلشکر باقری زده‌ام و از آنجا که ایشان را به خوبی می‌شناسم، می‌دانم که کاملاً پیگیری این موضوع هستند. با دوستان دیگر هم در این مورد صحبت کرده‌ایم و دنبال حل مسئله هستیم. از شما رسانه‌ها هم که پیگیر مشکلات تیم امید و این مسائل هستید، تشکر می‌کنم.»

سربازی این ۷ بازیکن با توجه به اینکه هم‌اکنون تیم خوب نظامی دست‌کم در لیگ برتر نداریم، فوتبال این بازیکنان را به چالش می‌کشد و از همه مهمتر به تیم ملی ضربه می‌زند. البته کارلوس کی‌روش معتقد است باید در هر سرزمینی به همه قوانین احترام گذاشت و خطاب به مهدی تاج گفت:

    این درخواست باید به عنوان یک تقاضا و برای کمک به تیم ملی مطرح شود و از مدیران کشور خواست با لطف خود همراه تیم ملی باشند.

این‌طور که از صحبت‌های مهدی تاج برمی آید این درخواست همچنین از سوی مهدی تاج و فدراسیون فوتبال تکرار می‌شود تا در نهایت به نتیجه برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان