//
کدخبر: ۱۱۲۸۸۰ //

تیمی از پایتخت قبرس دهمین تیم گوچی

پس از سال ها بازی در لیگ های معتبر بلژیک، هلند و انگلستان، مهاجم ایرانی تیم هیرنفین به آپوئل نیکوزیا پیوست.

تیمی از پایتخت قبرس دهمین تیم گوچی
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه آپوئل نیکوزیای قبرس اعلام کرد که رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ امروز راهی قبرس می شود تا مذاکرات نهایی را انجام دهد. به همین مناسبت ۴ نکته از این انتقال را بررسی کرده ایم.

* آپوئل، دهمین تیم قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد از سال ۲۰۰۵ در رده بزرگسالان بازی می کند. او فوتبالش را با هیرنفین آغاز کرد و سپس در ۸ تیم مختلف دیگر نیز حضور داشت. گو اهد ایگلز، امن، کامبور، سنت ترویدنس، استاندارد لیژ، چارلتون، الکویت و الوکره تیم هایی بودند که گوچی در آن ها بازی کرده است. حال آپوئل دهمین تیم متفاوتی خواهد بود که مهاجم سابق تیم ملی ایران در آن بازی خواهد کرد.

* گوچی گران ترین بازیکن آپوئل؟

قوچان نژاد به عنوان بازیکن آزاد راهی آپوئل شده و باتوجه به حضور یک دهه ای در فوتبال اروپا و بازی در ۲ جام جهانی و یک جام ملت ها، بازیکنی بزرگ برای تیم قبرسی محسوب می شود. قرارداد او با هیرنفین حدود ۱ میلیون دلار بود و پیش بینی می شود مبلغ قراردادش بیشتر هم شود. در سایت ترانسفر مارکت، آپوئل نیکوزیا ۸ بازیکن با ارزش بیش از یک میلیون یورو دارد و باید دید آیا قوچان نژاد گران ترین بازیکن این تیم خواهد شد یا خیر؟

* هم ۱۶ پر است، هم ۹

رضا قوچان نژاد در تیم ملی ایران شماره ۱۶ را می پوشید و پیراهنش در هیرنفین نیز ۹ بود. اما این شماره ها در تیم آپوئل نیکوزیا برای بازیکنان دیگری است. وینیسیوس اولیویرا فرانکو هافبک این تیم پیراهن شماره ۱۶ را در اختیار دارد و میکائیل پوته هم با شماره ۹ در میادین حاضر می شود.

* حذف از لیگ قهرمانان؛ امیدوار به لیگ اروپا

باشگاه آپوئل نیکوزیای قبرس در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان با نتیجه ۳-۲ مغلوب سادووا ماریامپوله شد و نتوانست به لیگ قهرمانان ۲۰۱۸/۱۹ برسد. حال آن ها باید برای رسیدن به لیگ اروپا تلاش کنند و مقابل فلورا تالینِ استونی بازی کند. این بازی سه روز بعد برگزار می شود و دیداری حیاتی برای آپوئل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان