//
کدخبر: ۱۱۲۸۶ //
عباسی؛

شماره کارت می دهیم خداداد ۲ میلیون را برگرداند / به دنبال سرمربی جدید هستیم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: «درست است که عزیزی استعفای کتبی به من نداده ولی وقتی می‌گوید خسته شده یعنی تمایلی به ماندن ندارد.»

شماره کارت می دهیم خداداد 2 میلیون را برگرداند / به دنبال سرمربی جدید هستیم

 علی عباسی در خصوص اینکه گفته می‌شود خداداد عزیزی استعفا داده، اظهار داشت: «شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی عزیزی چندین بار تاکید کرد که خسته شده است و شرایط ادامه دادن‌ ندارد.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عزیزی استعفای کتبی داده است، گفت: «استعفای کتبی به دست من نرسیده ولی در هر صورت عزیزی نوع گفتارش به شکلی بوده که ظاهرا شرایط همکاری ندارد. البته خداداد تا اینجا فداکارانه برای ما زحمت کشیده و من شخصا به او ارادت دارم ولی مردم مشهد هم از این تیم در این 8 هفته پایانی انتظار دارند.»

 

عباسی تاکید کرد: «زبان عزیزی تند است و او بعضی مواقع خیلی چیزها را برنمی‌تابد و به همین علت محروم می شود. نبودنش کنار زمین بعضی مواقع شرایط را برای ما سخت می‌کند و شاید به همین علت صحبت از رفتن کرده است.»

 

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: «من تلاش می‌کنم عزیزی را در هر سمتی که شده در این تیم نگه دارم و با او صحبت خواهم کرد. ما امیدواریم او در باشگاه بماند و از وجودش استفاده کنیم.»

 

عباسی در پاسخ به این سؤال که آیا با این شرایط به فکر سرمربی دیگری هستید، گفت: «قطعا با شرایطی که به وجود آمده باید به فکر سرمربی دیگری باشیم. من دیشب مصاحبه‌ای را از قول عزیزی خواندم که مدعی شده بود باشگاه 2 میلیون پاداش به او داده و اگر نیاز است شماره کارت به او بدهیم که این 2 میلیون را برگرداند. من امروز تا ظهر با خداداد عزیزی صحبت خواهم کرد تا شرایط را بسنجم و فعلا که گزینه‌ای نداریم ولی باید جلسه برگزار شود تا ببینیم تکلیف چیست.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان