//
کدخبر: ۱۱۲۷۲۶ //

آخرین وضعیت پیوستن احتمالی مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن به استقلال

باوجود مخالفت‌های امید نمازی با انتقال تبریزی به استقلال، پرونده این انتقال هنوز باز است و ممکن است کاپیتان ذوب‌آهن فصل بعد با پیراهن آبی در لیگ حضور یابد.

آخرین وضعیت پیوستن احتمالی مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال برای دومین سال انگشت روی مهاجم اول تیم ذوب آهن گذاشت. مهاجمی که فصل گذشته قراردادش را به مدت دو فصل با این تیم سبزپوش اصفهانی تمدید کرد و به همین دلیل امسال تحت قرارداد ذوب آهن می باشد. اما این موضوع چیزی از علاقه استقلالی ها برای به خدمت گرفتن وی و پیگیری‌شان در این زمینه کم نمی کند.

اصرار استقلالی‌ها برای این نقل و انتقال که در صورت انجام می‌تواند مهم ترین نقل و انتقال این فصل شان باشد زمانی جدی تر خواهد شد که احتمال بازگشت تیام به این تیم کم شود.

امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن به هیچ وجه موافق این اتفاق نیست و این موضوع را با صراحت به مدیران مجموعه ذوب آهن اعلام کرده که برای فصل آینده بهترین گلزن تیمش را نیاز دارد. از طرف دیگر مبلغ مورد نظر باشگاه ذوب آهن برای این بازیکن قابل توجه است و احتمال این که استقلالی‌ها پرداخت مبلغ مذکور را بر عهده بگیرند وجود دارد. به خصوص که این تیم نسبت به فصل گذشته سه مهاجم به اسم علی قربانی، جابر انصاری و بهنام برزای را از دست داده و محسن کریمی را هم به دلیل مصدومیت در نیم فصل نخست در اختیار نخواهد داشت و تنها خرید لیگ برتری این تیم در خط حمله که مرتضی آقاخان بود هم مصدوم از آب در آمد.

داشته های شفر برای آغاز لیگ در خط حمله محدود است. او یک روح الله باقری را در اختیار دارد که این بازیکن تجربه خاصی برای حضور در لیگ برتر ندارد و یکی دو بازیکن جوان به اسم سجاد آقایی و الهیار صیاد منش که این دومی هم تحت شکایت باشگاه سایپا بوده و بهرحال خطر جدا شدن از استقلال او را تهدید می‌کند.

تیام هم باوجود این که به استقلالی‌ها قول داده و حتی گفته می‌شود که مبلغی هم دریافت کرده هنوز عملا استقلالی نشده. تیم استقلال حتی اگر تیام را هم جذب کند باز هم کمبود مهاجم دارد و حضور تبریزی در کنار تیام می تواند اتفاق خوبی برای این تیم رقم بزند. اما شفر در این مقطع کمبود که نه، فقر مهاجم را در تیمش به شدت احساس می‌کند و باشگاه استقلال هم در تلاش است تا در این مدت زمان اندکی که در اختیار دارد این نقطه ضعف را جبران نماید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان