//
کدخبر: ۱۱۱۹۸۱ //

مورینیوی بدون بازیکن مانده، مترصد ورود سانچز

ژوزه مورینیو می‌گوید الکسیس سانچز با اینکه به دلیل مشکلی که در صدور ویزای آمریکای او پیش آمده و در نتیجه با تاخیر به آمریکا خواهد رسید حتماً باید این آخر هفته در مقابل سن‌خوزه ارث‌کویکز بازی کند.

 مورینیوی بدون بازیکن مانده، مترصد ورود سانچز
به گزارش فرتاک نیوز،

سانچز که مقامات آمریکایی ازصدور جواز سفر برای او خودداری کرده بودند، حالا مشکل ویزای خود را حل کرده و به ادعای ESPN امروز جمعه به آمریکا  خواهد رسید.

مورینیو بعد از بازی دستگرمی یونایتد با کلوب آمریکا در شهر فینیکس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:" سوال اصلی این نیست که او چه زمانی می‌تواند بازی کند، مهم این است که او باید بازی کند. ما بازیکن نداریم به خصوص در خط حمله. امروز خط حمله‌ی ما از مارسیال تشکیل می‌شد و وقتی او از زمین بیرون رفت خوان ماتا مهاجم ما شد. وقتی ماتا به کناره‌ها رفت جوانی مهاجم نوک ما شد که در اردوی پیش‌فصل آمریکا برای اولین بار با ما تمرین کرده بود".

مورینیو در ادامه‌ی کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" نه لوکاکو رو داریم و نه رشفورد را. آنها اینجا نیستند و به احتمال زیاد در شروع لیگ برتر هم نمی‌توانیم در ترکیب اصلی از آنها استفاده کنیم. پس برای ما خیلی مهم است که الکسیس هر چه زودتر به آمریکا برسد. او به محض ورود باید بازی کند چون قبل از اینکه راهی لس‌آنجلس شویم با الکسیس 5 روز تمرین کرده بودیم. وقتی هم به اینجا آمدیم یکی از مربی‌های بدنسازی را گذاشتیم تا با الکسیس تمرین اختصاصی کند. بله او باید بازی کند. اگر به آمریکا بیاید باید بازی کند ".

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان