//
کدخبر: ۱۱۱۵۰۸ //

رفتار زشت مردم شهر ناپل علیه کریستیانو رونالدو!

مردم شهر ناپل که به هیچ عنوان میانه خوبی با باشگاه یوونتوس ندارند، در واکنش به خرید کریستیانو رونالدو رفتار بسیار زننده ای را از خود ارائه دادند.

رفتار زشت مردم شهر ناپل علیه کریستیانو رونالدو!
به گزارش فرتاک نیوز،

 در روزهای ابتدایی جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید   اوضاع بیش از آنچه باور می شد خوب و آرام بود! اما مگر می شود در ماجرایی بزرگ که نام رونالدو افسانه ای در میان است حاشیه و جنجال وجود نداشته باشد؟!
در ابتدا صحبت های دردسر ساز کریستیانو رونالدو علیه هواداران رئال مادرید باعث شد تا او مورد خشم شهر مادرید قرار بگیرد؛ چرا که این ابر ستاره پرتغالی مدعی شده بود بابت جدایی از جمع کهکشانی ها اندوهگین نیست و فوتبال همچنان برایش بدون لوس بلانکوسی ها جذاب است!رونالدو شاید با حضور در یوونتوس اینگونه می پنداشت که حواشی و درگیری های میان رئال مادرید و بارسلونا و جنگ های هواداری دیگر برایش به پایان رسیده باشد؛ او حتی اینگونه فکر می کرد که مقایسه ها دیگر به پایان خواهد رسید و می تواند با آرامش به فوتبالش ادامه دهد، اما در اولین جلسه کنفرانس خبری اش با گنزالو هیگواین و آمار گلزنی او مقایسه شد.

-369883

مسئله ای که حسابی هواداران یوونتوس و البته کریستیانو رونالدو را ساعاتی پیش خشمگین کرده است، رفتار زشت و زننده مردم شهر ناپل بود که هموراه با تورینی ها در حال مقابله هستند، چرا که آنان این روزها بر روی دستمال توالت های خود نام و عکس کریستیانو رونالدو را چاپ می کنند و بعضا به طور رایگان در اختیار مردم قرار می دهند تا نفرت خود را از بانوی پیر بدین شکل به تصویر بکشند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان