//
کدخبر: ۱۱۱۳۴۵ //

آخرین شایعات نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

 آخرین شایعات نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور
به گزارش فرتاک نیوز،

 هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

کواچیچ زیر ذره بین پپ

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جذب کواچیچ توسط منچسترسیتی است.مسئولان باشگاه منچسترسیتی در تلاش اند تا پس از انتقال جورجینیو به باشگاه چلسی ، بازیکن جدیدی جذب کنند.به همین دلیل آن ها مایل به جذب کواچیچ هستند و به دنبال  جذب این بازیکن با  80 میلیون پوند هستند.

نظر مثبت گرت بیل برای حضور در رئال مادرید

به تازگی گرت بیل ، یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در جلسه ای با سرمربی این تیم اعلام کرده است که نظری مثبتی برای ادامه همکاری با رئالی ها دارد .بیل به دنبال شکست های رئال مادرید در برخی بازی های فصل گذشته  به دنبال آن بود تا از این تیم جدا شود  اما لوپتگی از این بازیکن راضی است و علاقه مند است تا با او همکاری کند.

آندره گومز به تاتنهام می پیوندد

با اعلام باشگاه اسپانیایی بارسلونا ،آندره گومز ، بازیکن 24 ساله این تیم در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا خواهد شد وراهی تیم دیگری خواهد شد . شنیده شده تیم فصل آینده او  تاتنهام است.گومز به تازگی اعلام  کرده است که از حضور در باشگاه بارسلونا ناامید شده و به دنبال جدایی از آبی اناری های کاتالان است.

لوین کروزوا به تاتنهام می رود

لوین کروزوا بازیکن باشگاه پاریس سن ژرمن به تازگی تصمیم  گرفته است تا در نقل و انتقالات تابستانی قهرمان لیگ برتر فرانسه را ترک کند و  راهی تاتنهام شود. این بازیکن چندی پیش نیز اعلام کرده بود که در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان