//
کدخبر: ۱۱۰۲۸۸ //

رئال و فروش ۸۰ گل تنها در یک سال!

رسانه معتبر اسپانیایی در گزارشی جدایی رونالدو از رئال با مبلغ 105 میلیون یورو را غیر عقلانی دانسته و نسبت به نقل و انتقالات کهکشانی‌ها انتقاداتی را مطرح کرده است.

 رئال و فروش 80 گل تنها در یک سال!
به گزارش فرتاک نیوز،

با انتقال رونالدو به باشگاه یوونتوس ایتالیا، کهکشانی‌ها یکی از بازیکنان بزرگ خود را از دست دادند و حالا به دنبال جذب یک بازیکنان بزرگ دیگر برای جایگزینی وی هستند. رئالی‌ها طی یک سال گذشته آلوارو موراتا، خامس رودریگز و ماریانو را از دست دادند و حالا با جدایی سوپر استار پرتغالی خود مواجه شده‌اند.

موراتا، خامس و ماریانو در فصل 2016-17 با پیراهن رئال به ترتیب 20 ، 11 و 5 گل به ثمر رساندند در حالی که رونالدو به تنهایی 44 گل وارد دروازه حریفان خود کرده است. این 4 بازیکن در مجموع 80 گل به نام خود ثبت کردند و حالا از لوس بلانکوس جدا شدند.

در ادامه می‌توان گفت سخت است اگر بگوییم خروج رونالدو بر روی آمار گل‌های رئال تاثیر منفی نمی‌گذارد. برای مثال گلزنی‌های رونالدو در فصل گذشته که بیل و بنزما دچار افت گلزنی بودند بسیار به کار رئال آمد. وی طی 9 فصل حضور خود در رئال 438 بازی با پیراهن رئال انجام داد و 450 گل به ثمر رساند. به همین دلیل خروج این بازیکن با مبلغ 105 میلیون یورو کمی غیر منصفانه است.

از طرف دیگر سه بازیکن دیگر رئال که به آن‌ها اشاره شد، به منظور به دست آوردن فرصت بیشتر برای بازی کردن به باشگاه‌های دیگر منتقل شدند. آلوارو موراتا با مبلغ 80 میلیون یورو به چلسی نقل مکان کرد اما هرگز نمایش درخشانی از خود به نمایش نگذاشت و ماریانو، دیگر بازیکن جوان رئال به لیون فرانسه فروخته شد. این بازیکن برخلاف موراتا خیلی زود به بازیکن کلیدی تیمش تبدیل شد و به عنوان یکی از برترین گلزنان لوشامپیونه لقب گرفت.

در این میان خامس رودریگز به دلیل اینکه در برنامه‌های زین‌الدین زیدان جایی نداشت برای دو سال به بایرن مونیخ تحت هدایت کارلو آنجلوتی قرض داده شد. او خیلی زود در این تیم به مهره تاثیرگذاری تبدیل شد و در ادامه توسط هاینکس هم در ترکیب اصلی باواریایی‌ها قرار گرفت. این بازیکن کلمبیایی 36 گل در مدت زمان حضورش در رئال به ثمر رساند که 11 گل آن در فصل آخری بود که برای رئال بازی کرد در حالی که وی در آن فصل فقط در 20 بازی حضور داشت.

منبع: آ اس اسپانیا

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان