//
کدخبر: ۱۱۰۱۴۵ //
نگرانی برانکو از آینده قرمزها؛

بیرانوند و پرسپولیس در برزخ/ بلاتکلیفی به قهرمان ضربه می‌زند!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از چند لیگ اروپایی پیشنهاد دارد.

 بیرانوند و پرسپولیس در برزخ/ بلاتکلیفی به قهرمان ضربه می‌زند!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که توانست در رقابت‌های جام جهانی روسیه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد، مورد توجه بسیاری از تیم‌های خارجی قرار گرفته است.بیرانوند ادعا می‌کند از تیم‌های اوکراین، ایتالیا و ترکیه پیشنهادهای بسیار خوبی دارد که پیوستن به یکی از این تیم‌ها می‌تواند از لحاظ مالی به نفع آینده خودش و باشگاه باشد. قرمزها هم می‌توانند با این فروش به منابع خوب مالی برسند اما اکنون که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است حضور بیرانوند می‌تواند به سرخپوشان کمک بسیاری کند.

برانکو، سرمربی کروات قرمزها با حضور بیرانوند در پرسپولیس موافق است زیرا حضور این سنگربان با توجه به وضعیت فعلی سرخپوشان بسیار موثر است. رادوشوویچ، دروازه‌بان دوم پرسپولیس نمی‌تواند همانند بیرانوند عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد. وی در بازی‌های تدارکاتی گل‌هایی که دریافت کرد نشان داد نمی‌تواند دروازه‌بان مطمئنی برای قرمزها باشد.

بیرانوند بعد از بازی‌های تیم ملی برای استراحت راهی ترکیه شد. زمانی که این دروازه‌بان به ترکیه رسید بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری های مطرح این کشور مدعی شدند بیرانوند برای عقد قرارداد به این کشور سفر کرده است اما سنگربان محبوب قرمزها در صفحه مجازی خود به هواداران تیم اعلام کرد برای تفریح راهی ترکیه شده و از روز یکشنبه (فردا) به تمرین سرخپوشان اضافه خواهد شد و آنها نگران چیزی نباشند.

در آستانه تمرین فردای قرمزها در تهران، وکیل بیرانوند راهی ترکیه شده تا با همکاری برخی از واسطه‌های ایرانی بتواند تیمی برای این دروازه بان پیدا کند. بیرانوند با پرسپولیس تا سال 1400 قرارداد دارد اما وی با توصیه برخی از اطرافیانش تصمیم دارد به هر شکلی که شده برای ادامه فوتبال خود راهی خارج از کشور شود.

علیرغم اینکه بیرانوند توانست درخشش‌های خوبی از خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به دست آورد و پنالتی فوق ستاره تیم فوتبال پرتغال را مهار کند اما از اصول اخلاق حرفه‌ای غافل است. بیرانوند هنوز نتوانسته تصمیم درستی بگیرد و باشگاه پرسپولیس را هم از این بلاتکلیفی رهایی سازد. استراتژیک راضی نگه داشتن هواداران و جدایی ناگهانی از تیم ابزار جدیدی شده که بسیاری از بازیکنان ایرانی در صفحه مجازی خود اعلام می‌کنند خواهان ماندن در تیم هستند اما فضا که آرام می‌شود به راحتی از تیم موردنظر جدا می‌شوند. اکنون هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر تصمیم نهایی بیرانوند هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان