//
کدخبر: ۱۰۹۴۰۰ //

ستاره محبوب کی روش آب پاکی را روی دست چینی ها ریخت ! مقصد بعدی آقای ستاره کجاست؟!

سامان قدوس این روزها با آمادگی بالا در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرده سامان قدوس یکی‌ از ستاره‌های ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.

 ستاره محبوب کی روش آب پاکی را روی دست چینی ها ریخت ! مقصد بعدی آقای ستاره کجاست؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

موضوع جدایی سامان قدوس از اوسترشوند ، به نظر وارد جدی ترین فاز خود شده و باید به زودی منتظر اخبار جدایی او از این باشگاه سوئدی بود.

سامان قدوس ستاره ۲۴ ساله ایرانی، فصل بسیار خوبی را با اوسترشوند سپری کرد و علاوه بر گل‌هایی که در لیگ سوئد برای این تیم به ثمر رساند، در لیگ اروپا نیز خوش درخشید و همین درخشش باعث شد توجهات زیادی به سوی او جلب شود. اخبار چند روز اخیر حاکی از آن بود که سامان احتمالا راهی لیگ چین خواهد شد و فوتبالش را در آسیا ادامه خواهد داد ولی سامان قدوس این موضوع را رد کرد و گفت که پیشنهادات خوبی از تیم‌های بزرگ اروپایی در اختیار دارد.

او گفت:

    ” من پیشنهاداتی از تیم‌های چینی داشتم ولی فعلا به فکر پول نیستم. هنوز برای حضور در لیگ چین خیلی جوان هستم. شکی ندارم که پول مهم است ولی نمی‌تواند رویای کودکی من را از من بگیرد باید در مسیر درست گام بردارم. لالیگا لیگ مورد علاقه من است، همچنین در مورد لیگ برتر و بوندس لیگا هم فکر می‌کنم. ایجنتم و دنیل کیندبر – رئیس باشگاه اوسترشوند- می‌دانند که بهترین تصمیم برای من چه خواهد بود.”

دنیل کیدنبرگ، رئیس باشگاه اوسترشوند نیز رد پیشنهاد چینی ها را تایید کرد و مدعی شد که سامان قدوس از تیم‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد. او گفت:

    ” بله، پیشنهادی از چین برای سامان وجود دارد ولی باشگاه‌های بزرگی در اروپا خواهان جذب او هستند. بوردو یکی از باشگاه‌هایی است که به جذب او ابراز تمایل کرده است. هنوز پیشنهادی دریافت نکرده ایم ولی آنها به شدت خواهان جذب سامان هستند ولی حتی باشگاه‌های بزرگتر از بوردو نیز شرایط او را جوایا شده اند و باید ببینیم کدام تیم پیشنهاد مناسب تری ارائه می‌کند.”

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۹۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان