//
کدخبر: ۱۰۸۸۲۷ //

کی‌روش: با ۱۵ روز تمرین، شانسی برابر ژاپن نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید عملکرد تیمش در جام جهانی موجب این شده که برخی هواداران فکر کنند تیمش برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا کار راحتی در پیش خواهد داشت.

کی‌روش: با ۱۵ روز تمرین، شانسی برابر ژاپن نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام هم‌گروه شده و در گروه چهارم این رقابت‌ها قرار دارد و کارلوس کی‌روش می‌گوید که ایران برای موفقیت در این رقابت‌ها باید خودش را به بهترین شکل ممکن آماده مسابقه‌ها کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام ملت‌های آسیا باید مقابل تیم‌های عربستان، امارات، قطر و تیم‌های قدرتمند این مسابقه‌ها مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا به میدان برویم. برخی از مردم فکر می‌کنند این رقابت‌ها بعد از عملکردمان در جام جهانی آسان خواهد بود اما این طور نیست.

کی‌روش ادامه داد: با رقیبانی روبه‌رو هستیم که از ۳۰ سال قبل پیشرفت‌شان را آغاز کرده‌اند. برای موفقیت در این رقابت‌ها نیاز به امکانات و زیرساخت‌هایی داریم تا تیم‌مان را برای جام ملت‌های آسیا آماده کنیم. بیایید در مورد ژاپن صحبت کنیم. برای پیروزی برابر تیمی مانند ژاپن که از ۴۰ سال قبل پیشرفت خود را آغاز کرده نمی‌توانیم ظرف ۱۵ روز بازیکنان را دور هم جمع کنیم. در این صورت فرصتی برای پیروزی نخواهیم داشت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی می‌گوید ایران مستحق امتیازات بیش‌تری در جام جهانی بود.

تیم ملی ایران با تساوی یک بر یک برابر پرتغال از صعود به دور یک هشتم نهایی جام جهانی باز ماند و در رده سوم گروه B این رقابت‌ها قرار گرفت.

او در پایان افزود: دوست دارم از تمام کسانی که از خودگذشتی زیادی داشتند و به ما کمک کردند تشکر کنم. شما با تلاش‌تان ملت ایران را خوشحال و مفتخر کردید. از تمام کسانی که برای رسیدن ما به این نقطه کمک کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان