//
کدخبر: ۱۰۸۷۱۴ //

گزارش تمرین امروز استقلال|کنایه غفوری به پزشک استقلال و ناراحتی شفر

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال با ناراحتی در تمرین امروز تیمش حاضر بود و روی عملکرد آبی‌پوشان نظارت می‌کرد.

 گزارش تمرین امروز استقلال|کنایه غفوری به پزشک استقلال و ناراحتی شفر
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 10:30 در زمین چمن مجموعه نوبنیاد برگزار شد.

* قرار بود استقلالی‌ها امروز برای برپایی اردوی 10 روزه راهی ترکیه شوند، اما به دلیل تهیه نشدن بلیت، فعلاً اردو لغو شده است.

* وینفرد شفر، سرمربی استقلال با ناراحتی در محل تمرین حضور داشت. سرمربی استقلال به دلیل جدایی احتمالی امید ابراهیمی و همچنین عدم برگزاری اردو با ناراحتی در محل تمرین حاضر بود.

* محسن کریمی، بازیکن استقلال که فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود با لباس شخصی در محل تمرین حضور یافت و مورد استقبال وینفرد شفر و بازیکنان قرار گرفت. سرمربی استقلال به شوخی به کریمی گفت که کمی بدود تا میزان آمادگی‌اش را نشان دهد!

*‌ استقلال به مانند روزهای گذشته نصفه و نیمه تمرین کرد. چهار بازیکن ملی‌پوش این تیم در جام جهانی 2018 (امید ابراهیمی، رزوبه چشمی،‌ سیدمجید حسینی و پژمان منتظری) به همراه سرور چپارف و مامه تیام و همچنین مصدومانی چون مرتضی آقاخان و میثم تیموری در تمرین امروز حضور نداشتند.

* تمرین با صحبت‌های وینفرد شفر آغاز شد و پس از آن بازیکنان زیر نظر میگوئل کولی، دستیار جامائیکایی شفر به کار با توپ پرداختند.

*‌ دکتر کاوه ستوده پزشک استقلال در کنار زمین حضور داشت و با وریا غفوری روبوسی کرد. غفوری با شوخی به پزشک استقلال گفت: فکر می‌کردیم ما ناز داریم اما تو بیشتر از من ناز داشتی!

* کیفیت چمن محل تمرین استقلال خوب نبود. پستی بلندی‌های زیادی روی چمن دیده می‌شد و توپ به سختی به حرکت در می‌آمد.

* افرادی که کنار زمین حضور داشتند درباره وضعیت استقلال صحبت می‌کردند و اینکه چرا باشگاه به جای اینکه تیم محکمی برای فصل آینده ببندد نتوانست این کار را انجام بدهد و حتی بازیکنی چون امید ابراهیمی در دقیقه 90 اعلام کرد قصد جدایی دارد.

*‌ بازیکنان پس از پاسکاری با توپ به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* بعد از گذشت دقایقی از آغاز تمرین وینفرد شفر راهی رختکن شد تا با تلفن همراهش صحبت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان