//
کدخبر: ۱۰۷۹۷۰ //

ستاره پرسپولیس:توانستم پاسخ خوبی به منتقدانم بدهم!

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی‌ها پیش از جام جهانی بابت کری که برای رونالدو خواندم خیلی من را اذیت و مسخره کردند اما خدا را شکر توانستم پاسخ خوبی به منتقدانم بدهم.

ستاره پرسپولیس:توانستم پاسخ خوبی به منتقدانم بدهم!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که مهمان برنامه «بیست‌هجده» بود، در خصوص حضورش درون دروازه تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه، اظهارداشت: برای اکثر رسانه های دنیا جالب بود که من تا چند سال پیش چه وضع زندگی داشتم و در حال حاضر با چه وضعی در جام جهانی حضور پیدا کردم.

وی افزود: در جریان بازی با مراکش از خود می‌پرسیدم که آیا من در جام جهانی هستم؟ باورم نمی شد که من در حال حاضر در جام جهانی حضور دارم. ما 15 روز در اردو ترکیه بودیم و باورم نمی شد که قرار است در جام جهانی بازی کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که قرار بود پنالتی پرتغال توسط ویدیوچک اعلام شود، 3 دقیقه با خدای خود صحبت کردم و از او خواستم که به من کمک کند. از طرفی دیگر من برای رونالدو کری خوانده بودم و باید آن را عملی می کردم. برخی‌ها پیش از جام جهانی بابت این کری خیلی من را اذیت و مسخره کردند اما خدا را شکر که توانستم پاسخ خوبی به منتقدان خود بدهم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان