//
کدخبر: ۱۰۷۸۷۹ //

دلایل نرفتن رونالدو به منچستر / پای این بازیکن در میان است

کریستیانو رونالدو در یک‌قدمی پیوستن به یونتوس قرار دارد اما از خبرها چنین برمی‌آید که پیش از یووه، منچستریونایتد در شرف به خدمت گرفتن ستاره‌ی درخشان رئال مادرید بوده ولی این انتقال به خاطر یک بازیکن انجام نشده.

دلایل نرفتن رونالدو به منچستر / پای این بازیکن در میان است
به گزارش فرتاک نیوز،

 رونالدو که اعلام کرده بود از زندگی در رئال و همراهی با غول بزرگ لالیگا ناخرسند است حالا به احتمال زیاد مادرید را به مقصد تورین ترک کرده و به یونتوس ملحق خواهد شد.

رونالدوی 33ساله که با به ثمر رساندن چهار گل، نقش مهمی در رسیدن تیم ملی کشورش به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی روسیه داشت، قراردادی با مبالغ بسیار درشت می‌خواسته تا درآمدی در حد لیونل مسی و نیمار داشته باشد.

اما رئال از برآورده کردن خواسته‌ی رونالدو سر باز می‌زند و او را در ازای دریافت 88 میلیون پوند به باشگاه‌های دیگر پیشنهاد می‌دهد.

خیلی‌ها از اینکه منچستریونایتد از توجه نشان دادن به شماره‌ی 7 سابق خود خودداری می‌کند متعجب می‌شوند. رونالدویی که در سال 2009، اولدترافورد را در اوج محبوبیت بین هواداران منچستر یونایتد ترک کرده بود.

اما تام مک‌درموت روزنامه‌نگار می‌گوید یونایتد احتمالاً به خاطر تاثیری که حضور رونالدو می‌توانسته بر روملو لوکوکا بگذارد، برای عقد قرارداد با ستاره‌ی پرتغالی اقدام نکرده.

لوکاکو تابستان پارسال با قراردادی 75میلیون پوندی از اورتون به یونایتد پیوست و در جام جهانی به همراه بلژیک، نمایشی درخشان و طوفانی داشته.

مک‌درموت معتقد است لوکاکو یکی از اصلی‌ترین عوامل در تصمیم‌گیری مسئولین یونایتد بوده. او می‌گوید " رونالدو دیگر شماره‌ی 7 کلاسیک نیست بلکه نقش یک فوتبالیست شماره 9 را بازی می‌کند. اگر یونایتد می‌خواست او را به اولدترافورد بیاورد، پس لوکاکو چه می‌شد ؟ احتمالاً بخشی از هیات‌مدیره‌ی باشگاه در زمان تصمیم‌گیری به این موضوع فکر کرده. اگر لوکاکو، سانچز و رونالدو بتوانند با هم هماهنگ بازی کنند، فوق‌العاده خواهد شد ولی لوکاکو در کناره‌ها به اندازه‌ی کافی خوب نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان