//
کدخبر: ۱۰۶۷۹۷ //

نفت در آستانه بازگشت به خوشبختی

خبر می‎رسد ریاست شرکت ملی نفت ایران در حال تغییر است و همین باعث خواهد شد تیم‌های تحت حمایت این ارگان دستخوش تغییراتی شوند.

 نفت در آستانه بازگشت به خوشبختی
به گزارش فرتاک نیوز،

 تغییرات به وجود آمده در راس شرکت نفت در چند سال اخیر از یک طرف و تصویب قانون عدم حمایت از ورزش قهرمانی توسط مجلس شورای اسلامی از سمت دیگر، باعث شد تیم‌های تحت حمایت این ارگان سرشناس در چند سال اخیر روند نزولی را طی کنند و سرنوشت تلخی را پشت سر بگذارند.

با توجه به این وضعیت، تیم نفت تهران پس از پشت سر گذاشتن دو فصل بسیار تلخ در امر مالکیتی سقوط به مسابقات لیگ یک را تجربه کرد و حالا در آستانه انحلال قرار گرفته است. اما اکنون خبر می‌رسد تغییرات جدی در راس و مدیریت شرکت ملی نفت ایران صورت خواهد گرفت و مدیرعامل این شرکت با توجه به فرا رسیدن زمان بازنشستگی‌اش از جمع نفتی‌ها جدا خواهد شد و فرد دیگری جایگزین وی می‌شود.

حال گزینه‌ی اصلی نشستن بر روی صندلی مدیریت شرکت ملی نفت تهران خود از علاقه‌مندان به فوتبال است و این احتمال وجود دارد مالکیت باشگاه نفت تهران بار دیگر به وزارتخانه بازگشته تا تیره روزی‌های تیم ریشه‌دار تهرانی پایان یابد.

اما با توجه به تغییرات موجود وضعیت دیگر تیم‌های نفتی چه می‌شود؟

در حال حاضر سه باشگاه صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم در لیگ برتر حضور دارند و جز سه باشگاه نفتی فوتبال ایران محسوب می‌شوند. با توجه به قانون موجود، وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران کما فی السابق این حق حمایت از ورزش قهرمانی را ندارند و مدیران سه باشگاه مذکور باید از طریق جذب اسپانسر در بخش خصوصی به حیات خود ادامه دهند. راه حلی که تا الان ناکام بوده و نفت مسجدسلیمان را در آستانه حذف از لیگ برتر قرار داده و دو تیم دیگر را درگیر مشکلات مالی زیادی کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان