//
کدخبر: ۱۰۶۷۸۸ //
جام جهانی ۲۰۱۸

دستمزد نجومی داوران ایرانی حاضر در جام جهانی؛ فعلا ۱/۱۲۲/۷۴۴/۰۰۰ تومان

علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمد منصوری، داوران ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ تا این لحظه یک میلیارد و صد و بیست و دو میلیون و هفتصد و چهل و چهار هزار تومان دستمزد دریافت خواهند کرد.

دستمزد نجومی داوران ایرانی حاضر در جام جهانی؛ فعلا ۱/۱۲۲/۷۴۴/۰۰۰ تومان
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم داوری ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه که عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند برای سه قضاوت خود در مرحله گروهی و حذفی جام جهانی مبلغ یک میلیارد و صد و بیست و دو میلیون و هفتصد و چهل و چهار هزار تومان دستمزد خواهند گرفت که این مبلغ به احتمال فراوان با انجام قضاوت های بعدی افزایش خواهد یافت.

از این مبلغ سهم علیرضا فغانی به عنوان داور وسط ششصد و سی و چهار میلیون و ششصد و هشتاد هزار تومان خواهد بود، رضا سخندان و محمد منصوری نیز هر یک مبلغ دویست و چهل و چهار میلیون و سی و دو هزار تومان دریافت می‌کنند. این مبلغ از سوی کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال پس از اتمام کار آنها در این تورنمنت به حساب آنها واریز خواهد شد که در نوع خود رقمی قابل توجه است.

اما دردسر بزرگ داوران ایرانی حاضر در این تورنمنت اینجاست که اگر این مبلغ به صورت نقدی به آنها پرداخت نشود فغانی، سخندان و منصوری با چالش تحریم های بانکی مواجه خواهند شد تا به نوعی دسترسی به این پول برای آنها سخت و دشوار شود؛ ظاهرا داوران ایرانی در حال مذاکره با کولینا و دیگر مسوولان فیفا هستند تا فکری برای حل این مشکل کنند تا آنها بتوانند دستمزد خود بابت قضاوت در جام جهانی را به راحتی دریافت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان