//
کدخبر: ۱۰۶۷۷۰ //

موافقت برانکو با حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در تیم ملی امید

مدیر تیم ملی امید اعلام کرد در تماس کرانچار با برانکو، سرمربی پرسپولیس با حضوربازیکنان امیدش در تیم ملی امید موافقت کرده است.

موافقت برانکو با حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در تیم ملی امید
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید استیلی  درباره وضعیت تیم ملی امید اظهار کرد: از امروز تمرینات تیم ملی امید آغاز شده و۱۰ بازیکن به دلایل مختلف در تمرینات تیم ملی شرکت نکردند. بازیکنان پرسپولیس هم که به کرواسی رفته‌اند در تمرین تیم ملی حاضر نبودند اما در تماس کرانچار با برانکو قرار بر این شد ملی پوشان امید پرسپولیس در یکی دو روز آینده به تیم ملی ملحق شوند.

او افزود: در این اردو که دو هفته است، صبح و بعداز ظهر تمرین می کنیم و قرار است سه بازیکن تراکتورسازی و یک بازیکن سایپا هم به ما اضافه شوند تا در تمرینات ما شرکت کنند. در این اردو دو بازی دوستانه انجام می‌دهیم تا به آمادگی مطلوب‌تری برسیم.

او در بخشی از این گفت‌وگو به خط خوردن نام برخی بازیکنان از اردوی تیم ملی امید هم گفت: در تیم ملی نگاه رنگی نخواهیم داشت و فقط به تیم ملی و موفقیت تیم ملی فکر می‌کنیم. خیلی مهم است در این مقطع باشگاه‌ها به تیم ملی بیش‌تر کمک کنند تا بتوانیم تیم قدرتمندی را برای مسابقات جاکارتا آماده کنیم.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا برای هماهنگی با تیم ملی بزرگسالان با کی‌روش جلسه‌ای برگزار کرده است؟ اظهار کرد: تا به امروز جلسه‌ای نداشته‌ایم اما باید میان تیم ملی امید و بزرگسالان هماهنگی لازم را داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان