تاریخ انتشار: 1397/04/09 22:07
کد خبر: 140979

گزارش زنده؛ اروگوئه 2- پرتغال 1

تیم ملی اروگوئه برای ادامه روند پیروزی‌هایش باید برابر پرتغالی که به سختی راه مرحله حذفی شده به برتری برسد.
 گزارش زنده؛ اروگوئه 2- پرتغال 1

اروگوئه مرحله گروهی جام جهانی را به بهترین شکل به پایان برد و موفق شد با سه پیروزی برابر مصر، عربستان و روسیه در کنار زدن 5 گل و بدون اینکه گلی دریافت کند، به‌عنوان صدرنشین گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی شود ولی آنها امشب که به مصاف پرتغال رفته‌اند، کار چندان راحتی ندارند چراکه کریستیانو رونالدو و یارانش بعد از قهرمانی در یورو 2016 به دنبال موفقیت در جام جهانی هستند و با وجود اینکه به سختی با کسب تساوی برابر ایران از مرحله گروهی صعود کردند، اما حریف دشواری برای اروگوئه‌ای‌ها محسوب می‌شوند.

 

 

جام جهانی 2018 روسیه؛ مرحله یک هشتم نهایی

شنبه: 97/04/09 ؛ ساعت 22:30

استادیوم: المپیک فیشت سوچی/ تماشاگر:

داور: سزار راموس(مکزیک)؛ کمک‌ها: ماروین تورنترا، میگل هرناندس و جیر ماروفو(آمریکا)/ کمک داور ویدئویی: مارک گیگر(آمریکا)

 

 

تیم ملی اروگوئه

فرناندو موسلرا، خوزه ماریا خیمنس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، دیگو لاکسالت، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، ناهیتان ناندز، رودریگو بنتانکور، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی.

سرمربی: اسکار تابارز

 

 

تیم ملی پرتغال

پاتریسیو، په په، ژوزه فونته، ریکاردو پریرا، رافائل گریرو، ویلیام کاروالیو، آدرین سیلوا، برناردو سیلوا، ژوائو ماریو، گونزالو گوئدس و کریستیانو رونالدو.

سرمربی: فرناندو سانتوس

 

 

 

شرح گل

 

اروگوئه 1 - پرتغال صفر (دقیقه 7: ادینسون کاوانی): کاوانی از سمت راست میانه میدان به زیبایی منطقه بازی را عوض کرد و در جناح چپ سوارز را به توپ رساند که او هم با ارسال تند و تیز و سریع تماشایی سانتر دقیقی به تیرک دوم داشت تا کاوانی با ضربه سر دروازه پرتغال را باز کند.

 

 

اروگوئه 1 - پرتغال 1 (دقیقه 55: په په): ارسال دقیق ژوزه فونته از سمت چپ زمین روی توپی که پرتغالی‌ها کرنر را کوتاه کار کرده بودند، په په بالاتر از مدافعان اروگوئه با ضربه سر زد تا گل تساوی را به ثمر رساند.

 

در حاشیه

 

* ماریا خیمنس بعد از دو بازی غیبت در ترکیب اروگوئه به دلیل مصدومیت امشب مجددا برای تیمش بازی می‌کند و جانشین سباستین کوتس شده است.

* نیمکت‌نشینی سدریک سوارس، ریکاردو کوارشما و آندره سیلوا و حضور ثابت ریکاردو پریرا، برناردو سیلوا و گونزالو گوئدس سه تغییری است که در ترکیب امشب پرتغال نسبت به بازی اخیرشان با ایران دیده می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbyaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی|نگاهی به ترکیب احتمالی اروگوئه و پرتغال