//
کدخبر: ۱۰۶۱۴۴ //

تمدید قراردادهای نجومی استقلالی ها و جیب های خالی باشگاه!

مشکل استقلال این روز‌ها فقط اسکناسی حل می‌شود و ارتباطی به افکار مناسب ندارد، بلکه جیب‌های پر از پول تنها راه فرار از مشکلات این تیم است.

تمدید قراردادهای نجومی استقلالی ها و جیب های خالی باشگاه!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال استقلال تهران این روزها در حال روبرو شدن با چالش بزرگی است که اگر زودتر درایت نشود به استعفا های زیادی منجر می شود و در نهایت می تواند تیم یکدست شفر را دست به دست کند.

مشکل استقلال این روز ها فقط اسکناسی حل می شود و ارتباطی به افکار مناسب ندارد بلکه جیب های پر از پول تنها راه فرار از مشکلات امروز استقلال است.

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران برای فصل آتی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تصمیم دارد تیمی مقتدر و با توان قهرمانی در ایران و آسیا بسازد و در این راه از فصل گذشته با جذب بازیکنان مطرح و استفاده از جوانان جوایی نام در پایان فصل بهترین تیم باشگاهی ایران لقب گرفت هر چند که از قهرمانی بی نصبی ماند اما نتایج درخشانش کمتر از قهرمانی نبود.

در گرمای گرم جام جهانی فوتبال استقلال مهره های مورد نظر ش را تا حدودی جذب کرد و باقیمانده لیست شفر که البته از مهره های اصلی هم محسوب می شوند برای تمدید در دستور کار باشگاه قرار گرفت و در ابتدا هوادران استقلال مشعوف از خرید های این فصل در غیاب پرسپولیس که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته است قهرمانی در فصل آتی لیگ برتر را بارها در ذهن خود ترسیم کردند اما امروز استقلال به بزرگترین معضل روز های نقل و انتقالاتش رسیده است و آزمون جدی مدیران این تیم در چند بند خلاصه می شود.

1-تمدید قرارداد بازیکنانی از قبیل وریا غفوری،سرور جپاروف، مامه تیام، امید ابراهیمی و مجید حسینی این روز ها در اتاق های فکر استقلال و پشت درب های بسته این باشکاه به بزرگترین معضل آبی ها تبدیل شده است.

جالب تر اینکه استقلال مذاکرات برای تمدید را در حالی آغاز کرده است که برخی از بازیکنان رقم دریافتی فصل آتی را حدود 4 برابر نسبت به فصل گذشته افزایش دادند و این در توان استقلال نیست.

مذاکرات کماکان ادامه دارد و هواداران نیز در یک مشارکت مدنی خود را در خرید های استقلال سهیم کردند اما رقم ناچیز پول هواداری که طبق شنیده های ما حدود زیر بیست میلیون است چگونه می تواند این تیم بدهکار را نجات دهد؟

چند بازیکن مطرحی که نام بردیم اگر با تخفیف و ... محاسبه کنیم رقمی معادل بودجه یک تیم لیگ برتری برای حضور در یک فصل است که البته کم نیست و برای همین 5 بازیکن استقلال حداقل باید رقمی معادل 20 میلیارد تومان هزینه کند.

2- بدهکاری استقلال در روز های اخیر بزرگترین معضل این تیم محسوب می شود که پشت نقل و انتقالات پنهان شده است و مدیران این تیم می دانند در صورتیکه این مشکل حل نشود تمامی این خرید های میلیاردی بی حاصل خواهند ماند و بارها هم مسئولان این تیم گفتند که وزارت ورزش و جوانان باید این مشکل را حل کند.

فرض کنید استقلال 20 میلیارد هزینه کرد و این بازیکنان را جذب کرد، تکلیف بدهی های این باشگاه چه می شود؟ و این ماجرا روی دیگری هم دارد، استقلال طلب هایش را بدهد آنوقت پول جذب بازیکنان را از چه منبعی تامین کند؟ جواب هواداران را چطور بدهد؟

طرفداران تیم فوتبال استقلال در بازار نقل و انتقالات پشت بازیکنانشان هستند و این دغدغه اصلی مدیران آبی هاست چرا که اگر به دلیل مسائل مالی نتوانند با این بازیکنان به توافق برسند تا پایان فصل در صورت ناکامی در زمین مسابقه سکوها را نیز از دست می دهند و حمایت این هواداران دستاوردی شده است برای بازیکنان که قیمت ها را بالا ببرند و باشگاه هم نتواند در مقابل این افزایش قیمت واکنشی نشان بدهد.

به نظر میرسد روز های سختی در انتظار تیم فوتبال استقلال است چرا که باید در دو جبهه بجنگد:

ابتدا بازار نقل و انتقالاتی را بدستآورد که مساوی با رضایتمندی هواداران و قهرمانی احتمالی در فصل آتی است و دوم اینکه باید از فشار شکایت ها یبین المللی و احتمال حذف از آسیا فرار کند؟

گفته می شد افتخاری قبلا خودش با توجه به بررسی شرایط عطای کار در استقلال را به لقایش بخشید و استعفای قبل از برکناری داد اما این موضوع از سوی وزارت ورزش و جوانان تکذیب شد تا گره این کار با درایت همین مردان باشگاه نشین در استقلال حل شود.

روزهای بحرانی در راه است و احتمال استعفا های زیادی در این باشگاه وجود دارد و مگر اینکه درب های خوشبختی از منابع دیگری بروی استقلال باز شود که امیدواریم این منبع وزارت ورزش و جوانان نباشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان