//
کدخبر: ۱۰۶۰۷۰ //

برنامه بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی

تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از امروز تا سه شنبه هفته جاری به میدان می‌روند.

 برنامه بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از امروز (شنبه) آغاز می‌شود.

فرانسه- آرژانتین

شاگردان خورخه سمپائولی با کسب ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه D و خروس‌های فرانسوی با هفت امتیاز و صدرنشینی در گروه C به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شنبه ۹ تیر با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه کازان آره نا برگزار می‌شود.

اروگوئه- پرتغال

آبی آسمانی پوشان اروگوئه‌ای با ۹ امتیاز و صدرنشینی گروه A از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه ۹ تیر در ورزشگاه المپیک فیشت سوچی به مصاف پرتغال می‌روند که با کسب ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه B به جمع شانزده تیم برتر جام بیست و یکم رسید. سزار آرتورو راموس مکزیکی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

اسپانیا- روسیه

ماتادور‌ها که با کسب ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شدند از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه یک شنبه ۱۰ تیر در ورزشگاه لوژنیکی مسکو با روسیه میزبان رو در رو می‌شوند که با ۶ امتیاز تیم دوم گروه A شد.

کرواسی- دانمارک

کروات‌ها که با ۹ امتیاز و صدرنشینی مقتدرانه در گروه D به این مرحله رسیدند از ساعت ۲۲:۳۰ یک شنبه ۱۰ تیر باید در ورزشگاه نیژنی نووگورود مقابل شاگردان آیج هاریده قرار بگیرند که با ۵ امتیاز در جایگاه دوم گروه C قرار گرفت.

برزیل- مکزیک

پرافتخارترین تیم تاریخ جام جهانی پس از کسب ۷ امتیاز و صدرنشینی گروه E از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۱۱ تیر در ورزشگاه کاسموس آره نا سامارا به مصاف آزتک‌هایی می‌رود که با ۶ امتیاز و ایستادن روی سکوی دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی آمده اند.

بلژیک- ژاپن

مقتدرترین تیم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بلژیک بود که با ۹ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۷ در گروه G صدرنشین شد تا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۱ تیر در ورزشگاه روستوف آره نا برابر سامورایی‌ها به میدان برود که با ۴ امتیاز در جایگاه دوم گروه H قرار گرفتند.

سوئد- سوئیس

سوئد پس از صدرنشینی در گروه F با کسب ۶ امتیاز باید در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف همسایه خود یعنی سوئیس برود که با ۵ امتیاز، تیم دوم گروه E شد. این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه سه شنبه ۱۲ تیر در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ برگزار می‌شود.

کلمبیا- انگلیس

سه رنگ‌ها (لقب کلمبیا) که در بازی اول خود از ژاپن شکست خورده بودند، با برتری برابر لهستان و سنگال در گروه H با ۶ امتیاز صدرنشین شدند تا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سه شنبه ۱۲ تیر در ورزشگاه اسپارتاک آره نا مسکو مقابل انگلیس قرار بگیرند که با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه G به مرحله یک هشتم رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان