//
کدخبر: ۱۰۵۹۱۹ //

توهین مجری وهابی سعودی به علیرضا بیرانوند

مجری هتاک سعودی-وهابی به این بازیکن ارزشمند تیم ملی کشورمان و باشگاه پرطرفدار پرسپولیس توهین کرده است.

توهین مجری وهابی سعودی به علیرضا بیرانوند
به گزارش فرتاک نیوز،

عزاداری برای حضرت سیدالشهدا علیه السلام در بین ایرانیان یک امر پسندیده و مورد قبول است، و شرکت در مراسمات عزاداری ایشان در ماه محرم نیز تنها مخصوص شیعیان نیست بلکه حتی اهل تسنن، مسیحیان و زرتشتیان و ... نیز در آن شرکت می‌کنند. مراسمی که شرکت کنندگان آن فارق از هر زبان، فرهنگ، جایگاه اجتماعی یا اقتصادی و ... که دارند، همه و همه برای مظلومیت حضرت اباعبدالله علیه السلام اشک می‌ریزند و البته به طرق مختلف تأثر و تألم خود از جنایاتی که علیه ایشان و خانواده شان صورت گرفته را محکوم می‌کنند.

در این میان، اما هستند کسانی که چشم دیدن وحدت و یک صدایی ایرانیان در چنین مراسمات و یا هر اتفاق دیگری را ندارند، مجری هتاک شبکه سعودی-وهابی که بار‌ها و بار‌ها دشمنی خود را با مردم ایران ثابت کرده است؛ هم زمان با ناکامی و نتایج ضعیف سعودی‌ها در جام جهانی در مقابل نمایش قابل قبول تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مقابل قدرت‌های جهانی و علی الخصوص نمایش تحسین برانگیز علیرضا بیرانوند، که موجب شادی و شعف و اتحاد و هم دلی مردم ایران نیز شده بود؛ اقدام به انتشار عکس این دروازه بان شایسته در حال عزاداری برای حضرت سید الشهدا علیه السلام در میان مردم کرده است و ضمن توهین به این ورزشکار خوب کشورمان، اعتقادات پاک وی و میلیون‌ها ایرانی را به سخره گرفته است.

مجری هتاک سعودی-وهابی در حالی به این بازیکن ارزشمند تیم ملی کشورمان و باشگاه پرطرفدار پرسپولیس توهین کرده است؛ که علیرضا بیرانوند در همین چند روز اخیر با واکنش فوق العاده خود در مقابل پنالتی بهترین بازیکن جهان موجبات خشنودی و شعف میلیون‌ها ایرانی و ایران دوست در سراسر دنیا را به وجود آورده بود؛ و همچنین زندگی پر و فراز و نشیب این بازیکن فوتبال در گذشته سبب شده بود تا رسانه‌های خارجی نیز به بررسی زندگی وی بپردازند، لذا معاندین سعودی از ترس اینکه مبادا زندگی این جوان مومن، با تعصب و با غیرت ایرانی الگوی جوانان مظلوم و محروم دنیا قرار بگیرد در پی تخریب او برآمده اند.

171305_319

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان